Lifetec mus fra Aldi
Fra : Brian Kirchhof

Dato : 29-12-01 22:12

er der nogen der har noget at sige om den
min fryser
softwaren tillader ikke jeg spiler 7kabale(win98)
pc vil ikke starte op

Fra : -=///DAX\\\\\\=-

Dato : 02-01-02 00:11

"Brian Kirchhof" <brian.kirchhof@post.tele.dk> wrote in message
>er der nogen der har noget at sige om den
>min fryser
>softwaren tillader ikke jeg spiler 7kabale(win98)
>pc vil ikke starte op

Bedste køb jeg endnu har gjordt til 279 kr. Virker upåklageligt under XP Pro
DK.

Fra : Jeremias Sørensen

Dato : 06-03-02 17:04

Er der nogen af jer som har været ude for at denne lige pludselig begynder
at ryste på skærme`?

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 06-03-02 18:49

"Jeremias Sørensen" <dj.blomst@post.cybercity.dk> skrev
> Er der nogen af jer som har været ude for at denne lige pludselig
begynder
> at ryste på skærme`?

Et kendt fænomen med optiske mus. Det kan evt. hjælpe at skifte til en
lysere musemåtte.

mvh
Peter