Fra pc til tv
Fra : Jakob Madsen

Dato : 29-12-01 19:04

Jeg har et asus riva tnt2 med tv out.

Hvilket program er godt til at få billedet over på tv'et og helst både på pc
og tv samme tid.

Fra : Thomas

Dato : 29-12-01 19:51

"Jakob Madsen" <bokaj@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et asus riva tnt2 med tv out.
> Hvilket program er godt til at få billedet over på tv'et og helst både på
pc
> og tv samme tid.

SVJV er det afhængig af grafikkort, om dun kan ahve billede på begge på
samme tid. På mit Voodoo3 kan jeg kun have billede på et apparat ad gangen,
mens jeg på mit Radeon kan have billedepå både TV og monitor samtidigt.

Men kan man vha. noget software få billede på begge samtidig, så er jeg også
meget interesseret.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Moerch

Dato : 29-12-01 20:03

Tvtool er et rigtigt godt prg til at overføre billede fra pc til tv, men jeg
er ikke 100 på om det kan vise begge steder på en gang....Godt nytår!

Mvh
_Mørch

Fra : John Nielsen

Dato : 29-12-01 23:15

Tvcc2000 bruger jeg til mit Asus gforce2 gts, og jeg kan godt se på tv og
pc,

her er et link til det http://come.to/tvout

John Nielsen