VEDR cybercity
Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 29-12-01 17:20

hej NG

er der nogle der har erfaring med cybercitys "nye" system med skille
filter...
virker det?
hvor meget nede tid er der?
er det bedre end tdc (det skal der j oikke meget til) ...

jeg spørger forsi jeg bruger tdc nu men overvejer at skifte til CC ... men
hvis det er lige så dårligt så gider jeg ikke skifte...!

venligst
Kasper...

Fra : Vaeske

Dato : 29-12-01 17:57

> [...]
> virker det?
> hvor meget nede tid er der?
> er det bedre end tdc (det skal der j oikke meget til) ...

Jeg har haft en splittet linie siden september måned og det har bare kørt
der ud af .

Jeg har ikke selv oplevet nedetider, men få gange har jeg oplevet at nettet
har været sløvt. Det kan jo skyldes så mange ting.

Jeg har lige været inde i news.cyber.drift og der kan jeg se at min central
har været nede i nogle timer for nyligt, hvilket jeg altså ikke har opdaget.

Jeg kan kun give plus til denne ADSL forbindelse.

Godt nytår

Kim

Fra : Chano Andersen

Dato : 30-12-01 00:38

On Sat, 29 Dec 2001 17:20:26 +0100, Kasper Finn Johansson <kasper@vendepunkt> enlightend everyone in dk.edb.internet.udbydere.xdsl with:
>hej NG
>
>er der nogle der har erfaring med cybercitys "nye" system med skille
>filter...
>virker det?
>hvor meget nede tid er der?

Jeg har haft sådan en løsning siden den 30 November og det virker helt fint,
der gik dog et par dage inden linien kom igang, men siden den 3. har den
kørt hele tiden. Den eneste nede tid der har været, er når jeg selv har haft
bootet routeren.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564

Fra : JK

Dato : 30-12-01 13:35

"Kasper Finn Johansson" <kasper@vendepunkt> wrote in message
> [...]
> jeg spørger forsi jeg bruger tdc nu men overvejer at skifte til CC ... men
> hvis det er lige så dårligt så gider jeg ikke skifte...!

Jeg har kun haft det siden d. 21.dec (lidt kort tid at konkludere på - men
alligevel

- jeg kan kun sammenligne det med mit daværende Cybercity 1-meg modem +
Orange ADSL (sidstnævnte kørte a H* til) - men 1-meg modemet var der ingen
probs med.

mht. til det nye CC med splitter -så kører det også fint - jeg er meget
tilfreds.

/JK

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 30-12-01 16:35

In article <3c2deca2$0$89119$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Kasper Finn Johansson claimed the following:
> er der nogle der har erfaring med cybercitys "nye" system med skille
> filter...
> virker det?

Ja.

> hvor meget nede tid er der?

Jeg har ikke oplevet det store, en reboot af dslam og en centralopgradering
er alt hvad jeg har haft af nedbrud, i alt 1 times tid. Jeg kan ikke huske
hvilken måned jeg fik forbindelsen, var dog den første på delt kobber ved Cc.

> er det bedre end tdc (det skal der j oikke meget til) ...

Jeg tror ikke særligt mange kan mærke forskel på selve forbindelsen.

> jeg spørger forsi jeg bruger tdc nu men overvejer at skifte til CC ... men
> hvis det er lige så dårligt så gider jeg ikke skifte...!

Hvorfor vil du skifte?

--
Anders Vind Ebbesen
Consultant in architecting efficient convergence

Fra : Deaster

Dato : 30-12-01 20:31

Kasper Finn Johansson wrote:

> [...]
>
> jeg spørger forsi jeg bruger tdc nu men overvejer at skifte til CC ... men
> hvis det er lige så dårligt så gider jeg ikke skifte...!

Jeg har snart haft det i tre måneder, og min 384/128 kører bare
knaldhamrende godt.

Jeg har ikke haft nogen nedetid som jeg har opdaget, og jeg ligger på en
stabil DL på 41 kb/s.

Jesper (Deaster)