Matrox
Fra : Karsten Ulrich

Dato : 29-12-01 16:16

Hej

Jeg over vejer at købe et Matrox Millennium G450 Dualhead Bulk
TV-In/Out.

Jeg skal bruge Dual Head funktionen, jeg spiller ingen former for
spil, og bruger ikke 3D grafik.

På edb priser kan det fås med 16mb og 32mb.

Hvilket skal jeg vælge, har jeg virkeligt brug for 32mb og hvorfor ?!?

Jeg skal bruge kortet i i lydstudie med dual skærm

Karsten

Fra : Isaack Rasmussen

Dato : 29-12-01 17:01

Du har brug for 32MB, hvis du skal køre i mere end 1600x1200 på begge
skærme(og i 32bit).

Isaack

Fra : Henrik Bonde

Dato : 29-12-01 19:45

On Sat, 29 Dec 2001 16:16:06 +0100, Karsten Ulrich
<krambs@writeme.spammenot.com> wrote:

>Jeg over vejer at købe et Matrox Millennium G450 Dualhead Bulk
>TV-In/Out.
Millennium-udgaven har tv-out, men ikke ind.
Skal du ha' tv-ind, skal du ha' Marvel-udgaven
Iøvrigt mangler millennium bulk, kabel til tv-out
Skal hvis du skal bruge tv-out, skal du købe retail-udgaven

Bonden

Fra : Lasse Jensen

Dato : 30-12-01 17:54

On Sat, 29 Dec 2001 19:45:27 +0100, Henrik Bonde <HBonde@privat.dk>
wrote:

>Millennium-udgaven har tv-out, men ikke ind.
>Skal du ha' tv-ind, skal du ha' Marvel-udgaven
>Iøvrigt mangler millennium bulk, kabel til tv-out
>Skal hvis du skal bruge tv-out, skal du købe retail-udgaven

Vores bulk kort har altså TV-OUT kabel, jeg ikke hvilken importør vi
får dem igennem. Anyway, så vil jeg anbefale at bruge de ekstra par
kroner på at få 32 mb ram, det giver en smule mere skub i kortet, også
i 2D.

---
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 31-12-01 14:28

> Iøvrigt mangler millennium bulk, kabel til tv-out

Øhh... Jeg købte ellers et G450 for 2 uger siden og der fik jeg kablet
med. De havde kun bulk udgaver på lager.

--

Michael Nielsen michael@mnielsen.dk
http://www.mnielsen.dk

WindowError:00B Inadequate disk space. Need 50 meg mini.

Fra : LWS

Dato : 30-12-01 16:07

> [...]

>Hvilket skal jeg vælge, har jeg virkeligt brug for 32mb og hvorfor ?!?
>
>Jeg skal bruge kortet i i lydstudie med dual skærm

Hvis det blot er for at få et kort med en RIGTIG GOD dualheadfunktion,
der skal bruges i et lydstudie, så er "MATROX G450 Dualhead 16 MB DDR
RAM" det perfekte køb.

Og nu gør jeg noget som jeg ikke må..... :

Ovennævnte kort kan kan endda købes brugt i dk.marked.privat.edb, hvor
budet i øjeblikket er på 300,- . Svjv hedder sælgeren Simon..........

Med ønsket om et godt nytår

/Simon

Fra : Kasper Thor Larsen

Dato : 02-01-02 13:28

Da du sikkert har et par store skærme og vil køre 1600*1200 pixels på begge
skal du have 32 mb udgaven.

Kasper