Antivirusprog og firewall til WinXPpro
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 29-12-01 15:36

Hej NG!

jeg leder efter en anbefaling af et antivirusprogram og en firewall til
window XP Pro.
Kører du med XPpro, ikke homeversion, og har et velfungerende
antivirusprog/firewall hører jeg gerne om det!

Årsagen er, at Norman sikkerhedspakken fra TDC Bredbånd, som jeg hidtil har
benyttet, ikke understøtter Win XP Pro.
Jeg har også hørt at flere andre Firewalls har samme problem.
Derfor er jeg kun interesseret i at høre anmeldelser fra WinXP Pro ejere,
der har succes med deres Firewall/antivirusprog.
Jeg vil frygtelig nødigt købe et prog., der har samme brist som Norman NVC
5.2 securitypackage.

Mvh

Jesper Nielsen
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Aagaard

Dato : 29-12-01 17:50

"Jesper Nielsen" <Jni@tdcadsl.dk> skrev:
> [...]
> window XP Pro.
> Kører du med XPpro, ikke homeversion, og har et velfungerende
> antivirusprog/firewall hører jeg gerne om det!

Jeg bruger Norton AntiVirus 2002 www.symantec.dk, og Tiny firewall (freeware
www.tinysoftware.com). Begge dele fungerer upåklageligt på min XP Pro DK.

Godt nytår.

Mvh.
Aagaard

Fra : Bjarne

Dato : 30-12-01 09:57

Jeg bruger Norton Internet Security 2002 (med bl.a. firewall og Norton
antivirus 2002 og flere andre ting indbygget) i min win xp pro dansk og den
virker også helt upåklageligt
Godt Nytår
Bjarne