Valg af harddisk skuffe...?!?
Fra : Thomas

Dato : 29-12-01 15:38

Jeg har nogle harddisk skuffer, men de virker ikke særlig solide, men er
ikke gået i stykker ved brug ca. 1-2 gang pr. 14 dage. Nu får jeg dog brug
for nogle skuffer, som skal kunne holde til at tages ud hver eneste dag.

E der nogen der har nogle gode / dårlige erfaringer med harddisk skuffer?
Hvad koster sådan nogle og hvor køber man dem? Har set nogle hos Zitech, men
ved ikke om de er af enordentlig kvalitet.

På forhånd tak.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Peter Jespersen

Dato : 29-12-01 16:56

On Sat, 29 Dec 2001 15:37:53 +0100, Thomas wrote:

> [...]
>Hvad koster sådan nogle og hvor køber man dem? Har set nogle hos Zitech, men
>ved ikke om de er af enordentlig kvalitet.

Zitech har nogle fremragende ALU-skuffer, de går ikke så let i
stykker som plastik-tingene og de kan bortlede en del varme!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Join the Rush... Limbaugh in '96!

Fra : Devast8or

Dato : 29-12-01 18:33

Jeg har en IDE skuffe i alu med to blæsere fra Zitech og den er ret stabil.
Det største problem er at blæserne i den larmer alt for meget. Første gang
jeg tændte min computer uden skuffen i (men stadig med rammen hvor den ene
blæser sidder) torede jeg at noget var gået i stykker :)

Devast8or

--
Spamfilter activated