Problemer med trådløs logitech mus optisk.
Fra : Per Fogtmann

Dato : 29-12-01 14:19

Hej jeg har lige fået et sæt Logitech trådløs tastatur og mus optisk, det
hedder Cordless desktop optical. Mit problem er at musen ikke køre
ordentlig, det er som om den er lidt forsinket og hakker i det...

Jeg bruger winXP, og den skulle kunne køre her med!!!!

med venlig hilsen
per

Fra : Snoop

Dato : 29-12-01 14:39

Har du husket, at stille modtageren mindst 20 cm fra alle elektriske
genstande, såsom skærm, computer osv.?

/Snoop\

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-12-01 15:49

Har du husket den sidste nye Driver til det. Da jeg hentede den virkede mit.
www.logitech.com

/Jens.