Nokia 3310 Version 4.06 Sim-kort ik accept~
Fra : FTW-81

Dato : 28-12-01 22:46

Hejsa

Min kæreste har købt en Nokia 3310 V. 4.06 med et ødelagt display som jeg så
har skiftet ud og nu er det jo så at den lige så snart at man har tastet
pinkoden ind og trykkede OK bare skriver Sim-Kort Ikke Accepteret... Det
mest underlige ved det er at der ik går så meget som et sekund før at den
skriver som jeg normalt ellerz er vant til hviz der er noget galt med
telefonen...

Med Venlig Hilsen

Daniel Eg

Fra : **TRADS**

Dato : 28-12-01 23:31

Telefonen er simpelthen Sim-låst til et bestemt tele selskab.
Find en der kan Unlocke den !!
Jeg har selv lige idag fået åbnet en.

Fra : wannabe

Dato : 29-12-01 14:09

Den skal vist unlockes,men det er der mange her der kan.

Mvh. Lars
www.12unlocked.subnet.dk
kontakt@12unlocked.subnet.dk