Altec Lancing APT5 og surround
Fra : Bagle

Dato : 28-12-01 21:00

Hej

Nu hvor jeg lige har fået mit Audigy kort hjem overvejer jeg også at købe et
sæt Altec Lancing APT5 højtallere. Sættet består af 4 højtallere og en sub
men Audigy er i stand til at klare 5.1 dvs at den sidste højtaller jo så må
være center højtalleren der mangler men hvordan vil dette påvirke
surrounden? Jeg mener hvis kortet tror at der er en center men at
centerhøjtalleren mangler så går der da en del stemmer tabt eller hvad?

Og en anden ting er der nogen som kender nogen fede spil som understøtter
surround eller det nye EAX?

--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk