Ny PC (tysk)
Fra : Per Juul Larsen

Dato : 28-12-01 20:47

Hej..

Jeg har planer om at købe en PC i Tyskland.
Hvilke problemer kan jeg støde på ang. hardware, bios osw. Maskinen levers
med onboard modem og display.!
Det er meningen at jeg indstalerer min egen danske windows.

hilsen per

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 28-12-01 21:45

"Per Juul Larsen" <fam.juul@larsen.dk> wrote in message
> [...]
> med onboard modem og display.!
> Det er meningen at jeg indstalerer min egen danske windows.

Du skal nok regne med at investere i et nyt tastatur. De har en lidt anden
opsætning i tyskland, og der er desuden ingen æ, ø og å-taster
(selvfølgelig). Ellers ser jeg umiddelbart ingen problemer.

Jacob

Fra : Ulla og Ole

Dato : 28-12-01 21:51

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jacob
>
> Ja - og vær sikker på, at prisen er inkl. skærm. I Tyskland har man altid
prissat pc'ere uden skærm.

Fra : Per Juul Larsen

Dato : 29-12-01 00:55

Hvad med Bios ?? og onboard componenter.
ellers tak for svaret !!

mvh per

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 29-12-01 08:40

> Hvad med Bios ?? og onboard componenter.
> ellers tak for svaret

De er 100 % internationale.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 29-12-01 16:21

"Per Juul Larsen" <fam.juul@larsen.dk> wrote in message
> Hvad med Bios ?? og onboard componenter.
> ellers tak for svaret !!

Jeg syntes in general at onboard er noget snavs man bør holde sig væk fra.
Fordi hvis man ønsker at opgradere til noget nyere skærmkort så har man
altid evig kamp med at det onboard ikke altid er disablet og forstyrer
alligevel.
Så medmindre det er et eller andet super tilbud ville jeg ihvertfald se mig
om efter et bundkort med så få ting onboard som overhovedet muligt!

/Dennis

Fra : Leony

Dato : 29-12-01 17:12

"Per Juul Larsen" <fam.juul@larsen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har planer om at købe en PC i Tyskland.
> Hvilke problemer kan jeg støde på ang. hardware, bios osw. Maskinen levers
> med onboard modem og display.!
> Det er meningen at jeg indstalerer min egen danske windows.

Bare af nysgerrighed:
Hvor meget kan du spare ved det?
Evt hvilken pc drejer det sig om.

Leony