Lite brænder ?
Fra : Karsten Olesen

Dato : 28-12-01 19:40

Lite-On 24 x eller Plextor ?
Hvis vil lige ser bort fra prisen,
hvad siger I så til en Lite-On brænder,
som er 60% HURTIGERE end
Plextor i søgetid, og KUN 3 % langsommere
OVERALL ??

Fra : Bagle

Dato : 28-12-01 20:31

Køb du bare en lite on, den er fed og kører næsten lydløst!

--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk

*Remove 2605 in mail by reply*

Fra : Deaster

Dato : 29-12-01 01:00

Karsten Olesen wrote:

> [...]
> hvad siger I så til en Lite-On brænder,
> som er 60% HURTIGERE end
> Plextor i søgetid, og KUN 3 % langsommere

Holdbarhedsmæssigt tror jeg plextor er en klar vinder. Jeg har en Plextor
8x som efterhånden har brændt 3-4000 skiver og den kører stadig uden nogen
problemer.

Jesper (Deaster)

Fra : Karsten Olesen

Dato : 29-12-01 11:21

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Holdbarhedsmæssigt tror jeg plextor er en klar vinder. Jeg har en Plextor
> 8x som efterhånden har brændt 3-4000 skiver og den kører stadig uden nogen
> problemer.

*********************

Til sammenligning sælger vi 50% flere Lite-On brændere
og retur-procenten er lige så lav som Plextor.
Så jeg tror kvaliteten er lige høj, selvom Plextor
har en fin ombytterservice, hvor de kommer hjem
og skiller din PC ad for at hente den defekte(!) brænder...
Denne service mener Lite-On ikke er nødvendig..

Så selvom Plextor er godt, så er der meget
B&O effekt over det, dvs. folk sover mere
roligt om natten, da de mener det er langt
bedre kvalitet. Men sådan er vi så forskellige..

MVH

Fra : Jean Pierre

Dato : 29-12-01 13:13

Jeg har altid sovet roligt om natten med de Lite-on brændere jeg har haft.
Thumbs up til dem :)

--
MVH Jean Pierre

Fra : lars

Dato : 03-01-02 09:26

jeg har en liteon 24*10* .. (somthing)
den køre bare perfekt.
sælgeren (shg) sagde at liteon egentlig er en plextor,
bare under et andet navn.

hilsen lars