Skrattende lyd når CD-rom anvendes
Fra : PhMagic

Dato : 28-12-01 16:47

Hejsa

Jeg har et lidt trist problem da mit lyd skratter og hakker når mit CD-rom
drev anvendes, jeg tror at det er siden jeg skiftede til windows 2k, og jeg
har soundblaster live?

MVH
Danni

Fra : DoGgX

Dato : 28-12-01 17:40

Det er sikkert WinAmp du bruger, har jeg ret. Det sker også hos mig, prøv og
brug Windows Media Player

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : PhMagic

Dato : 28-12-01 18:06

det er overalt det sker, også når jeg får en alm "ding" lyd i windows

MVH
Danni

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 28-12-01 18:11

PhMagic wrote:

> det er overalt det sker, også når jeg får en alm "ding" lyd i
> windows
>
> MVH
> Danni
<snip>

Står PCI-latency til 32 i BIOS ?

Har du installeret nyeste drivere til bundkort m.v. ?

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : Deaster

Dato : 29-12-01 00:59

PhMagic wrote:

> det er overalt det sker, også når jeg får en alm "ding" lyd i windows

Har du installeret S@H som kører samtidigt på maskinen ?

Jesper (Deaster)

Fra : PhMagic

Dato : 29-12-01 03:10

hvad er det ?`

Fra : elvis

Dato : 29-12-01 12:45

Hey

Hvis det er SCSI du har, er det nok fordi Wide Negotiation skal slåes fra på
den pågældende ID for dit cdromdrev

mvh elvis

Fra : PhMagic

Dato : 29-12-01 14:05