REQ:Arrowhead newsserver - Ishøj
Fra : Uttercrap

Dato : 28-12-01 15:37

Min svoger i Ishøj er på Ishoej-bynet og han har forlist de papirer,
der fortæller hvad newsserveren hedder.

Kan nogen hjælpe med det ?

Uttercrap

Fra : Gustaf Serve

Dato : 28-12-01 15:53

On Fri, 28 Dec 2001 15:37:27 +0100, Uttercrap <no@mail.com> wrote:

>Min svoger i Ishøj er på Ishoej-bynet og han har forlist de papirer,
>der fortæller hvad newsserveren hedder.

Jeg kunne ikke finde den nævnt på http://www.arrowhead.dk/ishoej/ men
der findes et record på hostnavnet news.ishoejby.dk, så prøv det.

Ellers må Ishøj Bynet vel have en support afdeling man kan ringe til?

--
Gustaf Serve

Fra : Uttercrap

Dato : 28-12-01 16:18

Tak for hjælpen.

De havde forsøgt at ringe til supporten, men du ved hvordan det er :
"De er nummer 448 i køen" eller noget i den retning.

Nu melder newsprogrammet ikke fejl på servernavnet, så det er
formentlig det rigtige newsservernavn du fandt.

Til gengæld har de nu andre problemer med programmet. Dem prøver jeg
at løse for dem pr. telefon.

Endnu en gang tak for hjælpen.

Uttercrap

On Fri, 28 Dec 2001 14:53:03 GMT, newspost@serve.dk (Gustaf Serve)
wrotf:

Fra : JSH

Dato : 30-12-01 15:46

sunsite.dk og news4euro.net
De virker på Ishøj bynet.
Hilsen JSH

Fra : John Frandsen

Dato : 30-12-01 22:14

"Uttercrap" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> Min svoger i Ishøj er på Ishoej-bynet og han har forlist de papirer,
> der fortæller hvad newsserveren hedder.
>
> Kan nogen hjælpe med det ?
>
> Uttercrap

Jeg er selv på Ishøj Bynet, og har tidligere kontaktet Arrowhead vedr.
newdfeed - og de beklagede at de ikke havde nyhedsgrupper, men at det
*måske* kommer engang i fremtiden ?

Mvh John