Ny CPU cooler ?
Fra : Ronni / The real one~

Dato : 28-12-01 12:32

Hejsa

Nu er jeg så småt ved at være træt af min copper orb,
brrrrr brrrrr, larmer af H. til ! !
Så nu skal jeg have en ny cooler, men hvad skal jeg købe ?
Den skal helst være lydsvag, billig (200 - 300 kr) og
yde godt - det er vel det alle ønsker sig :)

Er der nogle I har erfaringer med ?
Håber I kan hjælpe - og på forhånd tak!

mvh
Ronni
ronni1@ofir.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 28-12-01 12:49

Hvilken CPU er det til?

Fra : Seth

Dato : 28-12-01 13:15

"Ronni / The real one " <ronni1@ofir.dk> wrote in message

Jeg samlede en maskine forleden (Amd 1 ghz) og der købte jeg en
Microcompression Silent Saturn II-B...den blev jeg lidt overrasket over,
siger næsten ingenting og den køler meget stabilt.
Passer til følgende sokkel: Sokkel A/7/FCPGA og kan klare op til 1.4 ghz
Koster 249 kr,- hos www.shg.dk

Seth

Fra : Louby

Dato : 28-12-01 13:27

"Ronni / The real one " <ronni1@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den skal helst være lydsvag, billig (200 - 300 kr) og
> yde godt - det er vel det alle ønsker sig :)

Jeg købte NC Supersilent FC-PGA/Socket A 1000 MHz hos Studiedata:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=96&page=1

Jeg har prøvet at stoppe blæseren mens Pc var tændt og jeg kunne ikke høre
forskel når den kørte eller ej. Så den kan varmt anbefales.

Jeg har en 800Mhz T-Bird og temp er ved 100% belastning omkring 50-52 grader

Mvh Louby

Fra : Ronni / The real one~

Dato : 28-12-01 16:27

Flot Ronni - du glemte at skrive CPU !
Men det er en AMD TB 1000

/Ronni

Fra : Butch

Dato : 28-12-01 20:06

> Flot Ronni - du glemte at skrive CPU !
> Men det er en AMD TB 1000
>
> /Ronni

Hej

Jeg har gode erfaringer med Taisol 760xxxx den køler rigtig godt og er
rimiligt støjsvag.

/Butch