Program til at analysere IIS log filer?
Fra : Peter

Dato : 28-12-01 12:11

Hej !

Hvilke programmer er de bedste til at gøre det job? Tænker især på
programmer der kan 'tracke' kundemønstre mv (hvordan de bevæger sig rundt,
mest sansynlig køb osv osv osv.) ?

Fra : Jakob Andersen

Dato : 28-12-01 12:14

"Peter" <peter@doesntwork.com> wrote in message
> Hvilke programmer er de bedste til at gøre det job? Tænker især på
> programmer der kan 'tracke' kundemønstre mv (hvordan de bevæger sig rundt,
> mest sansynlig køb osv osv osv.) ?

Jeg har brugt analog(Freeware), men for at få alle de informationer det
lyder til at du vil have er der en del benarbejde tilbage...

Analog kan hentes fra: <http://www.webattack.com/get/analog.shtml>

--
Jakob Andersen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 28-12-01 19:07

> Hvilke programmer er de bedste til at gøre det job? Tænker især på
> programmer der kan 'tracke' kundemønstre mv (hvordan de bevæger sig rundt,
> mest sansynlig køb osv osv osv.) ?

http://www.webtrends.com
http://www.deepmetrix.com/livestats/index.html

Programmerne er ikke ligefrem gratis, men de er gode.

/jesper/