Aldi pc Medion P4 1800
Fra : Dan Pedersen

Dato : 28-12-01 11:06

Er der nogle der har målt temperaturen på Mob?

Min siger:
Board 61 gr.c
Power/Aux 89 gr.c
( er det ikke lige i overkanten)
Jeg har målt men SiSoft Sandra og MbProbe
Cpu'en kan man åbentbart ikke måle.

Cpu Fan Speed 4754 rpm

Hvis der er andre der har en lignende Aldi Pc Så smid lige målingerne ud på
NG.
Jeg har også forsøgt at få fat i en manual til Mob, men den findes åbentbart
ikke (eller hva')

Godt Nytår
Dan Pedersen

Fra : Peter Malling

Dato : 28-12-01 13:50

Jeg har en tilsvarende maskine, og jeg er i gang med at finde ud af hvilken
CPU-køler man kan sætte i, i stedet for dén der sidder der. Ikke fordi jeg
har målt temp., men fordi jeg synes at larmen er uacceptabel.

Hvordan måler man temp?

Peter.

Fra : Thf

Dato : 28-12-01 19:37

> [...]
>
>Cpu Fan Speed 4754 rpm
>
>Hvis der er andre der har en lignende Aldi Pc Så smid lige målingerne ud på
Ikke lige en Aldi, men så forskeldige kan de vel ikke være, min er en 1.7ghz
Cpu 40 gr.c
Board 29 gr.c
Power/Aux viser 0 hos mig.
Cpu Fan Speed 3399 rpm