Hilsen fra Belle
Fra : Tulle

Dato : 28-12-01 10:16

Hej alle sammen
Mit navn er La Belle, men min mor kalder mig Belle for hun siger at La Belle er navnet på en gammel strip klub i Århus
Jeg er født i 1991, er 175 cm. høj, brun med to hvide sokker og en stjerne. Jeg er holstener og min farfar hedder Landgraf I, han
var engang en mægtig mand har jeg fået fortalt.
Jeg er mest til springning, men min mor har lånt mig ud til en dressur rytter som skal bruge mig til sin afsluttende eksamen som
staldmester. Jeg kan ikke helt forstå at jeg skal bukke nakken, hva nu hvis der lige pludselig er et spring jeg kan hoppe over, så
når jeg da ikke at se det.
Nå men min mor skal til at ind til byen, hun skal købe en rem til min lillebror, han vil nemlig gerne bide i krybben når han bliver
fodret har hun fortalt, han kommer hjem i weekenden, det glæder jeg mig til.
Nå slut her fra.
Vrinsk fra (La) Belle