zonealarm og conpaq
Fra : Kim

Dato : 28-12-01 09:25

Er der andre her der også har problemer med at få Zonealarm til at virke med
en Compaq computer ?

mvh kim

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 28-12-01 16:54

"Kim" <kio@e-box.dk> wrote in message

> Er der andre her der også har problemer med at få Zonealarm til at
virke med
> en Compaq computer ?

Det vil der nok være, men helt sikkert er det ikke fabrikatets fejl.

Niels

Fra : Ivar Madsen

Dato : 28-12-01 17:03

On Fri, 28 Dec 2001 09:25:00 +0100, "Kim" <kio@e-box.dk> wrote:

>Er der andre her der også har problemer med at få Zonealarm til at virke med
>en Compaq computer ?

Det har nok ikke noget med HW at gøre, hvad har du af problemmer?
Hvad køre du med af OS? Jeg har køre med den i lang tid på win98, uden
problemmer i kort tid på ME, men ikke kunnet få den til at køre
fornuftigt under XP Home. Og har nu skiftet til Tiny.

--
Ivar Madsen Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,
www.milli.dk med info om news.milli.dk opdateret 16/9,,,

Fra : Kim

Dato : 30-12-01 20:21

"Ivar Madsen" <news-12-10-01@milli.dk> skrev i en meddelelse
> Det har nok ikke noget med HW at gøre, hvad har du af problemmer?

Det er min kammerat der kører med Compaq...vi installerede Zonealarm (den
gratis) og så ville hans win98 og IE 6.0 ikke vise ret mange sider på nettet
og systemet begyndte at halte... vi fjernede den og straks kørte hans
browser og system igen upåklageligt...
jeg kender ikke så meget til Cpompaq, andet end hvad jeg har hørt , og jeg
kører selv med win98 og zonealarm uden problemer... derfor...