ASUS A7A133/T-BIRD 1,0 starter ikke 2
Fra : Kim

Dato : 27-12-01 23:55

Jeg har lige samlet et nyt system, bestående af :

MB: A7A133
CPU: T-BIRD 1,0 FSB 266
RAM: 256MB PC133
HD: MAXTOR 40GB ATA133
GRAFIK: INNOVISION GEFORCE 2 MX400 64MB
Setup: Jumper fri mode
Når jeg sætter strøm til, tænder den grønne LED på MB som den
skal - ok, men når jeg trykker på ON, sker der intet. Jeg har tidligere
samlet nogle
AT-systemer, men det her er mit første ATX, jeg håber der er nogen der har
en idé om hvad der er galt.

Jeg har tjekket at ATX power switch er monteret rigtigt.
Jeg har prøvet at at koble alt fra, og sætte strøm til MB alene, i håb om at
starte blæseren på CPU'en.
Som jeg ser det, har jeg et problem med enten strømforsyning el. MB
Den eneste spænding jeg kan måle er 4,5V, på ben (power supply on)

vh Kim

Fra : Jesper Laursen

Dato : 30-12-01 00:20

Jeg skal ikke gøre mig klog, men er du sikker på, at du har monteret alle de
små stik korrekt....det er nemlig som om, at de nærmest er spejlvendte på
boardet.....