mc = noget der ligner NC5
Fra : M-Olesen

Dato : 27-12-01 23:31

Hej
I de gamle dage (6,2) fik man noget der ligner NC5 hvis man skrev nc (kan
ikke huske hvad programmet hedder), hvor er den blevet af??
Køre nu RedHat 7,2.

mvh.
-Mo-

Fra : Søren Friis

Dato : 27-12-01 23:46

Hedder Midnight Commander

"mc"

Måske er pakken ikke installeret...
prøv evt

rpm -q mc

/SF

Fra : Betin@

Dato : 27-12-01 23:49

m.olesen@pc.dk skrev...
> Hej
> I de gamle dage (6,2) fik man noget der ligner NC5 hvis man skrev nc (kan
> ikke huske hvad programmet hedder), hvor er den blevet af??
> Køre nu RedHat 7,2.

Mener du ikke mc som du også har skrevet i emnelinien? Såvidt jeg kan
huske er den da stadig med.

Betin@

Fra : M-Olesen

Dato : 28-12-01 02:00

Tak, for det, så er der jo håb .
Desværre har jeg lige konstateret at min Cdrom ikke virker, efter jeg har
puttet 7,2 på (helt fra bunden) Øv.
Se evt. ny indlæg ang. CdRom.

mvh.
-MO-

Fra : Karsten

Dato : 28-12-01 12:08

On Fri, 28 Dec 2001 02:00:17 +0100, M-Olesen wrote:

> Tak, for det, så er der jo håb .
> Desværre har jeg lige konstateret at min Cdrom ikke virker, efter jeg
> har puttet 7,2 på (helt fra bunden) Øv. Se evt. ny indlæg ang. CdRom.

Du kan hente den flere steder. Her er to oplagte:

http://www.gnome.org/projects/mc/
http://www.rpmfind.net//linux/RPM/redhat/7.2/i386/mc-4.5.51-36.i386.html

--
/Karsten