WebSpeed OnCable
Fra : SMB

Dato : 27-12-01 18:24

Er der nogen som har erfaring med dette produkt fra TDC. Og er der nogen som
ved om der er bedre tilbud hos andre internet udgivere end det her : 256/64
kbit/s for 199 kr pr mdr.

Fra : Rasmus

Dato : 27-12-01 19:43

Kører fint for mig

R@smus Viberg
rviberg@get2net.dk
Fjern "REMOVETHIS" ved reply

Fra : Rollingman

Dato : 27-12-01 21:35

SMB skrev i meddelelsen <3c2b5970$0$200$d40e179e@nntp03.dk.telia.net>...
>Er der nogen som har erfaring med dette produkt fra TDC.

Det kender jeg desværre ikke, men med mit kendskab til TDC burde det køre
ganske udmærket.

>Og er der nogen som
>ved om der er bedre tilbud hos andre internet udgivere end det her : 256/64
>kbit/s for 199 kr pr mdr.

Det kommer lidt an på hvor du bor. For mit vedkommende bor jeg i et område
med Stofanet. Her har jeg (i praksis) 1024/256 for 200,-/md. med max 4MB/md.
Internettet kører perfekt hvad der desværre ikke kan siges om
nyhedsserveren.

Hvis ikke der er Stofanet i dit område er der måske en anden udbyder af
kabeltv der også udbyder internet. Det er da værd at undersøge. Det plejer
at være relativt billigt.

Vagn

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-12-01 23:08

Thu, 27 Dec 2001 21:34:35 +0100, skrev "Rollingman"
<ttoet@hotmail.com>:

>Det kommer lidt an på hvor du bor. For mit vedkommende bor jeg i et område
>med Stofanet. Her har jeg (i praksis) 1024/256 for 200,-/md. med max 4MB/md.

4 MB om måneden, det var ikke meget

Det er nu 4000 MB, Webspeed har fordelen af, at der er frit
forbrug - og en rimelig velfungerende newsserver.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Rollingman

Dato : 28-12-01 23:11

Knud Gert Ellentoft skrev i meddelelsen
<3r6n2ucqrevder7jlmanfrvbm4r0q29v82@dtext.news.tele.dk>...

>4 MB om måneden, det var ikke meget

Aaaargh, det må være efterveerne efter julefrokosterne . Kan jeg redde
den med betegnelsen 4KMB?

>Det er nu 4000 MB, Webspeed har fordelen af, at der er frit
>forbrug - og en rimelig velfungerende newsserver.

Nu havde jeg Stofa kabeltv i forvejen, og selv når jeg har suget allerværst
og knægten ydermere har brugt utallige timer med Counter Strike har jeg
endnu ikke været over 2000MB på en måned, så jeg er godt tilfreds.

Vagn

Fra : Frank

Dato : 28-12-01 10:33

"SMB" <bilal@gone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> ved om der er bedre tilbud hos andre internet udgivere end det her :

Jeg har haft webspeed k2 i snart et år. og i den tid har det kørt perfekt
bortset fra 2 nedbrud. Det ene på 2 timer, det andet på et lille døgn.

Frank