erfaring med Edimax switch!
Fra : Frank W

Dato : 27-12-01 18:17

Hejsa allesammen!

Da jeg ikke kan udnytte mine 100 m/bit netkort med min 10m/bit hub har
jeg tænkt mig at få fingerne i en Edimax switch 10/100 5 ports! (har
set en på Zitechs hjemmeside). Og inden jeg gør det, vil jeg liiiiiige
høre om der er nogen der har noget dårligt at sige om dette mærke?

Hilsen
Frank W.

Fra : Peter Malling

Dato : 27-12-01 21:15

Jeg har lige været nede og købe netop sådan et hos Zitech. Jeg er netop i
gang med at sætte netværket op, jeg skal nok melde tilbage hvis jeg støder
på problemer.

Peter.

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 28-12-01 00:29

"Frank W" <frank@ebox.dk> skrev i en meddelelse news:ohlm2us1chvr728cl6inqj8ltcqku5q6d4@4ax.com...
> [...]
> set en på Zitechs hjemmeside). Og inden jeg gør det, vil jeg liiiiiige
> høre om der er nogen der har noget dårligt at sige om dette mærke?

Jeg har haft sådan en i godt et halvt år, ingen problemer.

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Frank W

Dato : 28-12-01 10:16

On Fri, 28 Dec 2001 00:29:21 +0100, "Bjerg & Olsen"
<bjerg.olsen@get2net.dk> wrote:

>Jeg har haft sådan en i godt et halvt år, ingen problemer.

Godt...har bestilt een i Zitech....godt nok ombestemte jeg mig og
bestilte en 8 ports istedet...

Hilsen
Frank W.

Fra : Peter Malling

Dato : 28-12-01 23:04

> Godt...har bestilt een i Zitech....godt nok ombestemte jeg mig og
> bestilte en 8 ports istedet...

Det kan du vist også roligt gøre - jeg er nu færdig med installationen
og det virker upåklageligt. Så god fornøjelse!

Peter.

Fra : Frank W

Dato : 29-12-01 00:36

On 28 Dec 2001 14:04:28 -0800, malling@iname.com (Peter Malling)
wrote:
>Det kan du vist også roligt gøre - jeg er nu færdig med installationen
>og det virker upåklageligt. Så god fornøjelse!

Takker...og det virker også upåklageligt her. Det blev til en ES-3108S
Switch!.

Hilsen
Frank W.