Hudorme
Fra : Guess

Dato : 27-12-01 11:05

Jeg er plaget af hudorme på næsen og på hagen.

Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal komme af med dem, da det ikke nytter
at presse dem ud.

Nogle andre forslag?

Og hvad blev der af de der strips der for nogle år siden kom frem? Jeg har
endnu kun hørt dårligt om dem!?

På forhånd tak!!

Fra : baak

Dato : 29-12-01 12:22

Guess <tilanne@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Nogle andre forslag?
>
> Og hvad blev der af de der strips der for nogle år siden kom frem? Jeg har

Jeg synes, du skal gå til kosmetolog, hun/han kan fjerne dem ordentligt og
evt. fortælle dig, hvordan du kan forebygge nye hudorme.
Husk at vælge en kosmetolog der er autoriseret af DKF (står i telefonbogen),
så du er sikker på at behandleren er ordentligt uddannet.

Fra : Guess

Dato : 29-12-01 17:46

"baak" <baakudenspam@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
telefonbogen),
> så du er sikker på at behandleren er ordentligt uddannet.

Tak for opmærksomheden...der er bare lige en ting ved det, og det er at det
er ret dyrt når man er studerende og ikke engang får SU. Så måske jeg bare
må leve med det, eller presse lidt hårdere

Fra : Lotte M

Dato : 29-12-01 18:26

"Guess" <tilanne@yahoo.dk> skrev

>...der er bare lige en ting ved det, og det er at det
> er ret dyrt når man er studerende og ikke engang får SU. Så måske jeg bare
> må leve med det, eller presse lidt hårdere

I Aalborg og andre byer hvor Danmarks Kosmetelogskole har
afdelinger, kan en ansigtsbehandling fås for 130 kr - du kan
evt. ønske dig et gavekort til din fødselsdag.

Med en grundig rensning og vejledning i hvilke produkter der vil
passe til din hud, vil du have gode forudsætninger, for at holde din
hud pæn.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 11-01-02 03:17

Drop kosmetologen... Been there, done that..
Gå istedet ned på apoteket, og spørg efter et hudprodukt til at nedsætte
talgproduktionen i huden - der var tidligere et produkt der hed basiron, men
det er udgået, men der skulle eksistere lignende midler til håndkøb.
Hvis den er helt gal, så gå til din læge og få en henvisning til en
hudlæge.. tro mig.. de har barske sager!

Med venlig hilsen
Christian

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-12-01 19:48

Prøv at tage nogle kamilledampbade.
En balje med kogende vand - kamillete og så et håndklæde over hovedet.....så
du damper dit ansigt. Skyld ansigtet med koldt vand bagefter.

/Joan

Fra : mimi

Dato : 29-12-01 19:45

> Jeg er plaget af hudorme på næsen og på hagen.
>
> Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal komme af med dem, da det ikke
> nytter at presse dem ud.
>
> Nogle andre forslag?

Hejsa

Jeg har også enormt svært ved at klemme hudormene ud. Men så fandt jeg på
at tage en synål eller lign. og først prikke et lille hul i hudormen, og
derefter er det barnemad at trykke den ud, så den endda forsvinder helt.
mvh Mimi

Fra : Guess

Dato : 29-12-01 20:15

Av - ja jeg får allerede helt ondt i næsen bare ved tanken!! Men måske jeg
skulle prøve..