spacemouse?
Fra : Lars Christensen

Dato : 27-12-01 10:51

Hej.

Jeg ville høre om der er nogen der har gode erfaringer med spacemouse i
inventor.
Hvad koster sådan en sag og hvem forhandler dem.

Mvh Lars C.

Fra : Leif

Dato : 27-12-01 19:38

TechSolution.DK, i Vejle på 75 82 93 44, har alle svarene.

Fra : Lars Sandberg

Dato : 28-12-01 09:54

> TechSolution.DK, i Vejle på 75 82 93 44, har alle svarene.

Hej Leif, tak for venligheden
Godt nytår til dig og resten af gruppens læsere/ skribenter

> "Lars Christensen" <clc@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Jeg er overbevist om at alle der anvender et 3D-CAD system som eks.
Inventor sammen med et 6DOF device som eks. SpaceMouse er meget glade
for kombinationen.

Jeg har i tråden "AutoCAD og 3D" inden for den seneste uge beskrevet
SpaceMouse nærmere.

Der eksisterer forskellige modeller og dermed forskellige prislag.
SpaceMouse Classic koster 3.895,- vejl. ekskl. moms

--
Best Regards/ Med venlig hilsen
Lars Sandberg

TechSolution
Mechanical Solution Center

Fra : Leif

Dato : 28-12-01 10:02

I lige måde.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 04-01-02 11:10

On Thu, 27 Dec 2001 19:38:21 +0100, "Leif" <Drlykkes@mail.dk> wrote:

>TechSolution.DK, i Vejle på 75 82 93 44, har alle svarene.

Eller direkte ved distributørem, der også sælger dem, Frontwave
Technology: http://www.fwt.dk

Tlf: 70 25 59 00, tal evt. med Christian Andersen.

Fra : Leif

Dato : 06-01-02 17:17

Henviste lige til TechSolution fordi de ligesom var oprindelig importør,
ikk'

Fra : Hans Pedersen

Dato : 07-01-02 08:32

On Sun, 6 Jan 2002 17:17:13 +0100, "Leif" <Drlykkes@mail.dk> wrote:

>Henviste lige til TechSolution fordi de ligesom var oprindelig importør,
>ikk'

Præsenterede blot spørgeren for et alternativ.

--
Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ# 9178476

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-02 17:15

Fint nok.

Fra : Lars Sandberg

Dato : 30-01-02 19:38

In article <clji3usdhtmn52mpfjs6ie24ceupmlh8gn@4ax.com>, h2ns@nospam.dk
says...

> Præsenterede blot spørgeren for et alternativ.

Hmm, 4.900,- ekskl. moms for SpaceMouse Classic, det er mere end
1.000,- over vejl. pris og dermed nok Danmarks dyreste alternativ

http://www.fwt.dk/listparts.asp?section=periferi&group=21

--
Best Regards/ Med venlig hilsen
Lars Sandberg

TechSolution powered by IMAGINiT Technologies
Mechanical Solution Center

Fra : Peter A. Jensen

Dato : 27-12-01 22:58

"Lars Christensen" <clc@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville høre om der er nogen der har gode erfaringer med spacemouse i
> inventor.
> Hvad koster sådan en sag og hvem forhandler dem.

Spacemouse produceres af logitech http://www.spacemouse.com og forhandles
bla. af http://www.fwt.dk
Jeg har selv en Spaceball 2003 fra spacetec som jeg ikke bruger mere. Det er
nemlig ikke altid smart at se f.eks. en bygning på "hovedet" eller i andre
unaturlige vinkler.
Vær også opmærksom på at nogle CAD systemers indbyggede, zoom, pan og
rotation er udviklet til at være meget bruger venlige.
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at låne mig frem inden jeg spendererde
3-5000 Kr på tingesten.

Mvh Peter A. Jensen

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 30-12-01 23:09

Hej Lars,

Produkterne fra 3Dconnexion: "Spaceball" & "Spacemouse" kan købes online fra
Solid Design House: http://www.sdh.dk.
Du kan sågar få produktet på prøve i 8 dage med fuld returret.

Mvh
Jess G. Frandsen
Solid Design House