Brænder
Fra : Fam Amby

Dato : 27-12-01 09:27

Hej !
Jeg har en brænder som jeg ikke kan få til at virke. Jeg bruger Nero burning
rom. Når jeg sætter den igang med at brænde,kommer den med fejlen
strømningstab. og stopper brændingen!!
Hvad skal jeg gøre?.

Fra : KBG

Dato : 27-12-01 10:20

> [...]
> Jeg har en brænder som jeg ikke kan få til at virke. Jeg bruger Nero burning
> rom. Når jeg sætter den igang med at brænde,kommer den med fejlen

Du burde have startet en ny tråd, hvad du har gjort er at fortsætte med en der
allerede er afsluttet.
Du kan risikere at du intet svar får på dit indlæg. Videre tror jeg at du skal
oplyse lidt flere facts, model brænder, brænderprogram, styresystem osv. sådan så
eventuelle hjælpere med det samme kan se hvad det er du mangler.
Dette er endvidere sendt til din mailadr. som Cc
Hygge og godt nytår

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 27-12-01 12:49

"KBG" <canislupus@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Du burde have startet en ny tråd, hvad du har gjort er at fortsætte med en der
> allerede er afsluttet.

?? I min newsreader som er det eller andet underligt fra Microsoft med versionsnummer
omkring de 6 står indlæget du svare på da dom en selvstendig tråd.

Og til Fam Amby vil jeg gøre opmærksom på at der findes en gruppe for cdrom drev
hvor tips til nero ofte er at finde.

mvh
Henning

Fra : KBG

Dato : 28-12-01 20:58

> [...]
>
> Og til Fam Amby vil jeg gøre opmærksom på at der findes en gruppe for cdrom drev

Her står det i et sammenhængende indlæg, hvis jeg lukker start indlægget, så
foldes det hele sammen, det viser mig at Fam. A har svaret i slutningen af en
allerede afsluttet tråd.
Knud Gjøl
canislupus@pc.dk