DAT-Streamer !
Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 27-12-01 08:43

Hej alle !

Jeg har et spørgsmål som jeg ikke selv kan svare på:

Jeg har en bunke 120 meters DAT bånd, DDS2 står der på dem - hvilken DAT
streamer passer til disse bånd ?
Der står ikke noget med hvor mange GB der kan være på ...

Nogen der kan hjælpe mig ?

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 27-12-01 09:32

On Thu, 27 Dec 2001 08:42:30 +0100, "Peter Østrup Madsen"
<nospam@to.me> wrote:

> [...]
>streamer passer til disse bånd ?
>Der står ikke noget med hvor mange GB der kan være på ...

Der kan være 4 gb ukomprimeret og 8 gb komprimeret. De passer i alle
DDS-2 og DDS-3 drev fra HP, Seagate, Wangtek, Sony, IBM, osv.

---
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
Linux, the choice of a GNU generation.