DPC-rutine ; internetopkoblingsfejl
Fra : Jens Otto Nielsen

Dato : 27-12-01 03:25

Som et par andre brugere, er jeg pludseligt i gang med - med jævne
mellemrum - enten at blive udsat for, at Windows 2000 Pro pludseligt
smider mig af og genstarter.

Eller pludseligt lukker ned med blå skærm med meddelelse :

"En ventehandling eller tilkoblingsproces blev forsøgt fra en
DPC-rutine"

Jeg har hidtil kørt W2K SP2 og Office 2000 SR1SP2 og har været fuldt
opdateret med alle Microsoft's hotfix, men er nu midlertidigt
"droslet ned" til W2K uden Servicepack og Office 97 Prof. samt koblet
mit gamle externe modem på istedet for det noget hurtigere interne
PCI-modem (og jeg har nu været koblet på i 30 minutter uden problem).

Er der kommet nogen svar på andres problemer med dette, eller er der
en, der nu kan hjælpe med en løsning ???

M.v.h.
Jens Otto Nielsen