Billig switch
Fra : Peter Malling

Dato : 27-12-01 00:16

Hvilken switch til under 500 kr. ville I anbefale? Hos Multimediaworld har
de f.eks. SWITCH 5X 10/100 VEGAS FULL-DUPLEX til 400,- og SWITCH 5X 10/100
CNET N-WAY FULL-DUPLEX til 500,-. Er én af disse OK, eller vil I anbefale en
anden?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-12-01 08:41

"Peter Malling" <malling@iname.com> skrev :

> [...]
>CNET N-WAY FULL-DUPLEX til 500,-. Er én af disse OK, eller vil I anbefale en

Det er totalt hip som hap, når man er nede i de prisklasser, kan man
jo dårligt stille nogen krav til dem (bortset fra de virker)

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil

Fra : Polle

Dato : 27-12-01 20:22

når man er nede i de prisklasser, kan man
> jo dårligt stille nogen krav til dem (bortset fra de virker)

Sludder og vrøvl

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-12-01 00:38

"Polle" <e-mail@esenet.dk> skrev :

> når man er nede i de prisklasser, kan man
>
>Sludder og vrøvl

Overhovedet ikke - i den prisklasse kan du kun forvente de absolut
basale behov for en switch, og ikke en dyt mere....

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil
(nu med nyt design........)

Fra : Bjarne

Dato : 27-12-01 22:21

Jeg er en skøn 5 port switch som du kan se her
http://www.satech.dk/index.php?SID=I3JZOPCEHTFYW
Den virker upåklageligt og vi er nu 5 i min bekendtskabskreds som bruger den
uden nogen form for problemer i opsætning eller drift.
Få en god aften
Venlig hilsen
Bjarne

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-12-01 15:23

> Hvilken switch til under 500 kr. ville I anbefale?

Jeg har lige købt en Rubytech 8 ports og den er fortræffelig.

Mvh.
Mikael

Fra : Ultra

Dato : 28-12-01 22:33

> Jeg har lige købt en Rubytech 8 ports og den er fortræffelig.

Jeg fik en sådan til jul, og indtil videre har den vist sig at fungere fint.

Mvh. Lasse