Color og font kode?
Fra : Finn Jensen

Dato : 26-12-01 23:44

Hej,

Jeg kunne egentligt godt tænke mig at få en anden font samt font farve end
den der vises pr. default.

Men hvordan skal jeg skrive koden for en HTML kode ser ikke ud til at virke.

noget alá :

<?php

echo ("Sikke en fed side");

?>

Men så ville jeg godt bruge verdana 10px samt color #000080

Men hur gør jeg?

Godt Nytår

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-12-01 00:32

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> wrote in message
> [...]
>
> echo ("Sikke en fed side");
>
> ?>
>
> Men så ville jeg godt bruge verdana 10px samt color #000080

Jeg ville lave min font i HTML'en og deri indsætte min php - det burde
virke. F.eks.

side"); ?></font>

Hvad du sætter ind i dit php-tag - det bestemmer du så selv.

*/Henrik Pedersen

Fra : Finn Jensen

Dato : 27-12-01 07:38

"Henrik Pedersen" <hp@beone.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville lave min font i HTML'en og deri indsætte min php - det burde
> virke. F.eks.

> side"); ?></font>

Det er fint .
Jeg havde blot sat det forkert ind mellem echo og tekste.

--
Venligst
Finn Jensen