Planter
Fra : Kasper Lyngbye

Dato : 26-12-01 23:34

Hej ng

For et stykke tid siden købte jeg nogle nye planter til mit akvarie for
fornyelsens skyld
men efter denne dag er flere af mine fisk nærmest gået på rov efter
planterne ( de nye planter )
de napper simpelthen stilken over så de ligger og flyder oppe i overfladen
og det var jo ikke det der var meningen.

Er det nogle gode bud på hvorfor de gør dette.

Jeg fodrer 1 til 2 gange dagligt jeg skifter mellem flager ( rød tetra
rubin ) / frosne myggelarver / tubifex

fodrer jeg forkert eller for lidt????? eller er det noget helt andet hvad
siger i ???

Mvh
Kasper Lyngbye
kasper-lyngbye@postman.dk

Fra : Finn Jensen

Dato : 26-12-01 23:48

"Kasper Lyngbye" <kasper-lyngbye@postman.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de napper simpelthen stilken over så de ligger og flyder oppe i overfladen
> og det var jo ikke det der var meningen.

Hvis du har Cabomba´er og Guramier så kommer det ikke bag på mig.

Men hvilken fisk og planter er det?
Du kan finde nogle planter som er mindre attraktive for fiskene end andre
ligesom nogle fisk er mere glade for planter end andre.

--
Venligst
Finn Jensen