Bærbar til ca 12000 hvad er bedst??
Fra : Nobody

Dato : 26-12-01 17:05

Jeg er på udkig efter en bærbar til ca 12000 hvad kan anbefales??
Jeg havde tænkt mig noget i retning af
min. 900 mhz
256 ram
20 GB
DVD
14,1 TFT.
Nogle forslag??

Fra : Nobody

Dato : 26-12-01 18:01

Jeg har blandt andet kig på en Compaq presario 701EA, på tilbud flere steder
til 12999,- i morgen.
Den er udstyret med følgende:
950 mhz Duron
256 Ram
20 GB harddisk
DVD drev 56 K modem
10/100 netkort
JBl pro højttalere
Win XP.
Er dette et godt køb i den prisklasse??

Fra : Per Kristensen

Dato : 27-12-01 10:07

Telebutikken har nogle rigtig gode tilbud på bærebare somregel.

Fra : Deaster

Dato : 27-12-01 11:37

"Nobody" <christiansp@hotmail.com> wrote in message
> Jeg er på udkig efter en bærbar til ca 12000 hvad kan anbefales??
> [...]

Jep,
http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?b=28341&m=dkk&c=
1849&n=1802&cu=dkdhs&l=da&s=dkdhs&sbc=dkdhsinspn&mc=dpm

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : krage

Dato : 27-12-01 12:00

Jeg kan også kun anbefale Dell. En stor fordel er sikkerheden for at kunne
få reservedele lige meget hvor du er i verden. Var i USA i sommers og havde
brug for en ny strømforsyning (Havde glemt den anden på et hotel Doh ;)
Bestilte en ny til 45$ og havde den 2 dage efter..
Deres driver support er også ganske glimrende. F.eks. kom der drivers til
winXP til min latidude CPx 650 samtidig med XP kom ud.

Det skal dog siges at Dell maskinerne generelt er lidt tunge, hvilket er det
eneste minus jeg kan se.

Compaq har jeg ikke hørt så godt om tilgengæld. Jeg har jeg oplevet at de
har problemer med hot swap, altså udskiftning af drev mens windoze kører.

Mvh.
Krage

Fra : Nobody

Dato : 27-12-01 16:27

Jeg har set en Sony Vaio FX108K til 10999,- i Bila, er det et godt køb, jeg
kan se den står til 18000 - 22000 på nettet:
Intel Pentium III 750 MHz
128 MB SD-Ram
20 GB Harddisk
8xDVD