Datakabel fra T Hansen
Fra : Flemming

Dato : 25-12-01 22:14

Kan ovennævnte kabel
http://www.thansen.dk/product.asp?c=26412332&n=282770994&pn=407262563
bruges til åbning af operatørlås på Nokia 3310 v04.19 ?
MvH
Flemming

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-12-01 01:36

Flemming skrev:

>Kan ovennævnte kabel
>bruges til åbning af operatørlås på Nokia 3310 v04.19 ?

Nej, det kræver f.eks. et flasherkabel.

God jul!
/Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : CellKey.dk

Dato : 28-12-01 03:01

> Nej, det kræver f.eks. et flasherkabel.
eller et MBUS kabel. MBUS kablet kan unlocke visse modeller, men langt fra
alle.
Er ikke klar over hvilke, men et råd ville være, som lasse siger, et
flasherkabel, som findes på mange af de danske hjemmesider. På udenlandske
også, til billigere penge, muligvis pga. kvalitet.

--
Cellkey.dk fjerner simlåsen på din nokia telefon.
3210 vibratorer installeres + de 2 ekstra spil i visse modeller.

- CELLKEY.DK
--- --- ---

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-12-01 03:20

En gut der ikke står ved sit navn skrev:

>eller et MBUS kabel. MBUS kablet kan unlocke visse modeller, men langt fra
>alle.

3310? Jeg har endnu ikke selv oplevet en 3310er der har kunnet åbnes
med alm. datakabel. Derved ikke sagt det 100% ikke kan lade sig gøre -
men er der nogle der vitterligt har fået en 3310 unlocked med alm.
datakabel (tænker ikke på at finde sikkerhedskoden, det er en anden
snak).

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : CellKey.dk

Dato : 28-12-01 04:20

> En gut der ikke står ved sit navn skrev

Tror du skal have nye briller Lasse.
På min computer står der ud for navn: Cellkey.dk (jamen... det må jo mit
navn),
ligesom at du ikke skriver"En gut der ikke står ved sit navn skrev" når du
svarer på server DK´s posts.!

det kan da ikke være svært at forstå?
Du kan nok finde noget hjælp på www.usenet.dk hvis du ikke ved hvordan du
bruger din nyhedsklient.

Fra : Deaster

Dato : 28-12-01 09:53

"CellKey.dk" <ecstacy@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> rimelig pris.
> Du kan besøge vores hjemmeside, eller ringe på tlf. 24667883.

Nu når vi er i gang med www.usenet.dk, så tror jeg nok du liiige burde
tjekke:

http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#signatur

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-12-01 12:28

CellKey.dk skrev:

>Tror du skal have nye briller Lasse.

Jeg går med kontaktlinser.

>På min computer står der ud for navn: Cellkey.dk (jamen... det må jo mit
>navn),

Det navn du har opgivet findes ikke på listen over godkendte danske
navne.

>ligesom at du ikke skriver"En gut der ikke står ved sit navn skrev" når du
>svarer på server DK´s posts.!

Ja?

>det kan da ikke være svært at forstå?

Hvilket?

>Du kan nok finde noget hjælp på www.usenet.dk hvis du ikke ved hvordan du
>bruger din nyhedsklient.

Der er masser af information om hvordan man opfører sig, ja. Jeg kan
som sagt kun anbefale at tage et kig, specielt på
http://www.usenet.dk/netikette/ og
http://www.usenet.dk/netikette/hardball.html

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : CellKey.dk

Dato : 28-12-01 21:47

> Jeg går med kontaktlinser.
+ eller -? mit navn står der stadig og det står jeg ved! som du mener jeg
ikke gør.. forkert!

> Det navn du har opgivet findes ikke på listen over godkendte danske
> navne.
Hvad er det for en liste? kilde? står deaster eller de andre firmanavne i
den liste?

> Ja?
Hvis du ikke skriver sådan noget fis når du svarer på deres indlæg, hvorfor
så ved mig? kan dine linser kun læse nogle gange eller hvad?

> Hvilket?
Hvad tror du? du er godt nok dummere end jeg troede. Spiller ringenes herre
i en nyhedsgruppe.
De links du fyrer af til folk, har du nogensinde selv læst dem? og hvor må
man da bare ikke have et liv hvis man har de links liggende på sin computer,
klar til afsendelse.
ved du hvad du skal lære?