A7V266 kontra P4S333
Fra : Claus Skovbo

Dato : 25-12-01 21:44

Hej Gruppe

Jeg tænker på at købe nyt bundkort m. tilbehør.

Jeg ser at mange har div. problemer med A7V266, ville et P4S333 være bedre,
når vi evt. ser bort fra priserne.

Hvad kan der foreslåes af tilbehør, ram - cpu mmmmmm.

Hilsen Claus

Fra : Preben Jensen

Dato : 25-12-01 03:33

"Claus Skovbo" <clausskovbo@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bedre,
> når vi evt. ser bort fra priserne.
>
> Hvad kan der foreslåes af tilbehør, ram - cpu mmmmmm.

Hej Claus.
Min erfaring med P4S333 er at det jeg købte d. 22-12 skal returneres lige så
snart forretningen åbner igen..... det kort har jeg opgivet ! Men det er jo
nok ikke alle der har negative oplevelser med det.... men jeg har ;) Så med
mindre at jeg har været uheldig at have købt en defekt vare, så kan jeg kun
sige meget enkelt at det er et skod-kort !
Og mit skulle bruges til P4 1.8, Kingston DDR-Ram PC2100 266, SoundBlaster
Live 5.1 og et GForceMX400. Det bundkort der i mit tilfælde har gjort at jeg
husker denne jul særligt godt kan ikke køre stabilt, hverken med eller uden
lyd.

Mvh.
Preben.

Fra : Preben Jensen

Dato : 27-12-01 18:31

Jeg vil bare lige fortælle at de problemer jeg troede jeg havde med P4S333,
simpelthen bare skyldtes at WinME har en max Ram begrænsning på 512 og at
jeg så på www.wintip.dk fandt noget jeg kunne bruge ;)
Såeh.... Claus, jeg kan kun sige at P4S333 er et udemærket board ;)

Godt nytår til alle ;)
Preben Jensen.

Fra : Jakob M

Dato : 26-12-01 23:54

> Jeg ser at mange har div. problemer med A7V266, ville et P4S333 være
bedre,
> når vi evt. ser bort fra priserne.

Først bliver du nødt til at finde ud af hvilken CPU du vil have. De 2 nævnte
bundkort er til hhv. AMD og Intel P4.

Mvh
Jakob