Logitech Cordless desktop optical
Fra : *** J o h n n y ***

Dato : 25-12-01 04:17

det er godt nok det fedeste tasatur jeg længe har skrevet på

ville bare lige sige det .

johnny

--

"erare humanum est, perseverare diabolicum"
(det er menneskeligt at fejle, næste gang er du fyret)

Fra : Madsen

Dato : 25-12-01 13:30

"*** J o h n n y ***" <lowlife@sol.dk> skrev:

> det er godt nok det fedeste tasatur jeg længe har skrevet på

Ja, det er et genialt tastatur.

Madsen.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-12-01 16:24

> Ja, det er et genialt tastatur.

Iøvrigt et rigtig godt tip med et hvidt skriveunderlag som musemåtte!
Kører perfekt, og musen skraber heller ikke længere hen over bordpladen
Og så er der endda nok til 4 musemåtter i et skriveunderlag.

Mvh

Jesper Nielsen
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Madsen

Dato : 25-12-01 23:12

"Jesper Nielsen" <Jni@tdcadsl.dk> skrev:

> Iøvrigt et rigtig godt tip med et hvidt skriveunderlag som musemåtte!

Ja, det fungerer bare.

> Kører perfekt, og musen skraber heller ikke længere hen over bordpladen
> Og så er der endda nok til 4 musemåtter i et skriveunderlag.

Jeg valgte at klistre hele skriveunderlaget på mit skrivebord.
Det er et ret dybt skrivebord så hele min arm kan hvile på bordet
og så er det rart at skriveunderlaget dækker det hele så jeg ikke
kommer til at køre ud over kanten. Det var sådan noget jeg hadede
da jeg brugte en almindelige musemåtte.

Madsen.

Fra : Anders Lund

Dato : 25-12-01 15:34

*** J o h n n y *** <lowlife@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c27ee9a$0$46327$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> det er godt nok det fedeste tasatur jeg længe har skrevet på
Yep,,, det er dejligt. Jeg har også liget fået et.
Hvor langt kan jeres række?

Mvh
Anders Lund

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-12-01 15:58

"Anders Lund" <anders@itnews.dk> skrev i en meddelelse

> *** J o h n n y *** <lowlife@sol.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3c27ee9a$0$46327$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Yep,,, det er dejligt. Jeg har også liget fået et.
> Hvor langt kan jeres række?

Mit rækker snildt 4 m.
Har indrettet soveværelset til DVD-surround theater med elevationssenge og
computeren som DVDafspiller.
Kan fint sidde i sengen og styre det hele fra tastaturet og musen.
Musen kører i øvrigt også fint på et ferskenfarvet frottélagen!

At skrive på tastaturet er næsten bedre end sex. Det er bare skønt at sidde
med!

Mvh

Jesper Nielsen

Fra : Christoffersen

Dato : 25-12-01 16:45

Er der nogen der ved om man kan få en ekstra modtager til musen, sådan at
jeg kan bruge den ved en anden computer, jeg har nemlig en ok mus i
forvejen!!!

Fra : albert

Dato : 25-12-01 17:58

Jeg har da et par stykker liggende fra et normalt Logitech Cordless du kan
få billigt....

Fra : Madsen

Dato : 25-12-01 23:18

"Jesper Nielsen" <Jni@tdcadsl.dk> skrev:

> At skrive på tastaturet er næsten bedre end sex. Det er bare skønt at sidde
> med!

Arh, måske lidt overdrevet, men ja; det er dejligt ;)

Dog havde jeg uhyggelig svært ved at vænne mig til det, da jeg
førhen havde et af de her ergonomiske tastaturer fra Logitech:
<http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/2721>
- så de første par måneder var jeg faktisk ved at opgive Cordless
Desktop Optical, men lige pludselig faldte fingrene på plads.
Nu er jeg ganske simpelt solgt til alle de velplacerede mulitmedie-
taster og andet gejl og det er fedt at det ikke er højere end det er.

Det eneste jeg aldrig har vænnet mig til at bruge er rullehjulet ude
i venstre side. Jeg havde ellers regnet med at jeg ville komme til
at bruge det meget, men sådan skulle det altså ikke gå.

Madsen.

Fra : Torben O.

Dato : 26-12-01 04:15

Er der nogen af jer der har oplevet problemer med munu-punktet "Min musik"
når man bruger rullehjulet på tastatueret?
Alle mine CD'er sat op i biblioteker(kunstner\album), men når jeg scroller
igennem dem så kan jeg kun komme til første "trin"(pånær de første 7
albums!!!). Nogen der har en løsing?