XP drivere til MS Force Feedback USB Wheel~
Fra : StartLinket.dk

Dato : 25-12-01 02:51

Jeg bruger Windows XP og har lige fået et Microsoft SideWinder Force
Feedback Wheel (USB version).
Men hvilke drivere skal jeg bruge?
Kan det passe at jeg ikke må bruge selv den nyeste version (3.02)?
Altså at jeg SKAL bruge den version som der findes i Windows XP?

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
www.StartLinket.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-12-01 11:03

"StartLinket.dk" <tbd@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan det passe at jeg ikke må bruge selv den nyeste version (3.02)?
> Altså at jeg SKAL bruge den version som der findes i Windows XP?

Windows XP compatibility for SideWinder game port devices
This section applies to you if you own one of the following SideWinder game
port devices:SideWinder Force Feedback Pro SideWinder Precision Pro
SideWinder Force Feedback Wheel (game port version only) SideWinder
Game Pad
SideWinder 3D Pro

The SideWinder software (version 3.02) included with these SideWinder game
port devices is designed to work with Microsoft Windows 95 or Windows 98. If
you have Windows 2000 or Windows XP, the operating system includes device
drivers for these game controllers listed above, so the device will function
properly on both Windows 2000 and Windows XP. However, the accompanying
SideWinder software (version 3.02 or any previous version) will not
function, so you will not be able to create profiles for these devices using
the SideWinder software on Windows 2000 or Windows XP. Microsoft is not
planning to update the SideWinder software (version 3.02) for game port
devices.

Fra : StartLinket.dk

Dato : 25-12-01 11:21

> [...]
> the SideWinder software on Windows 2000 or Windows XP. Microsoft is not
> planning to update the SideWinder software (version 3.02) for game port

Har læst det.
Men jeg kan ikke forstå hvad en "Game port device" er...
Jeg har jo USB versionen. Skal man så ikke selv sørge for drivere?
Når man jo ikke har de dér 3.02 drivere, så kan man ikke indstille særlig
meget...

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
www.StartLinket.dk

Fra : \"¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨\"

Dato : 25-12-01 14:26

> [...]
> Jeg har jo USB versionen. Skal man så ikke selv sørge for drivere?
> Når man jo ikke har de dér 3.02 drivere, så kan man ikke indstille særlig

Du skal bare ignorere Bjarkes indlæg. Du har USB og ikke gameport. Smid
stikket i og se hvad der sker.

Mogens

Fra : StartLinket.dk

Dato : 25-12-01 14:47

""¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨"" <mogens"fjern mig"@nielsen.ac> wrote in message
> Du skal bare ignorere Bjarkes indlæg. Du har USB og ikke gameport. Smid
> stikket i og se hvad der sker.

Jeg har skam også bare sat det i. Men der er jo ikke så meget at indstille
når man ikke har andet end Windows XP´s drivere...
Men så slipper jeg da også for de andre store drivere som fylder plads på
computeren.

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
www.StartLinket.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-12-01 22:06

""¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨"" <mogens"fjern mig"@nielsen.ac> skrev i en meddelelse

> Du skal bare ignorere Bjarkes indlæg. Du har USB og ikke gameport. Smid
> stikket i og se hvad der sker.

Hvad er det for et sprog du har gang I, Skal jeg også ignorere DIT indlæg,
da du åbenbart ikke fatter en skid om at svare på Indlæg.

Og tror du så ikke at han har prøvet at proppe controlleren i Computerens
USB port, stump.

det er åbenbart takken man får, når man prøver at hjælpe. Så skal en idiot
som dig, komme og spille smart. Uden at hjælpe med...

Du kan jo prøve at ringe til Microsoft, hvorfor de ikke har lavet drivere
til XP