Safemode + upload + sikkerhed = ?
Fra : Aslak Ransby

Dato : 25-12-01 01:32

Hej NG

er der nogle af jer der har en id'e til hvordan at jeg laver en php
uploadside på min webhost der kører safemode (azero.dk). Jeg har ikke
brug for kode men bare en ide eller forklaring på hvordan man kan løse
problemet, uden at lave mapper der kører chmod 777 ?

---
Best Regards / Venlig Hilsen
Aslak Ransby

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 25-12-01 04:03

Yo,

> [...]
>brug for kode men bare en ide eller forklaring på hvordan man kan løse
>problemet, uden at lave mapper der kører chmod 777 ?

Læs lidt på azeros sider:
http://www.azero.dk/support/programmering/php/phpupload/

--
:wq!