IE60 vil ikke gemme exe og zip filer
Fra : Oska

Dato : 25-12-01 00:30

Jeg kan ikke få ie 6.0 til at gemme exe og zip filer
Det hjælper ikke noget at sætte sikkerhed til det laveste eller til
standard.
Jeg kan godt gemme ved at gem destination som men det er jo
ikke
altid man kan dette. Er der en som har en løsning på dette.

--
MVH
Oska

PS. Husk at fjerne 99 fra e-mail

kun hvis det står der.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-12-01 01:37

Tue, 25 Dec 2001 00:29:57 +0100, skrev "Oska"
<99rb_sj@hotmail.com>:

>Jeg kan ikke få ie 6.0 til at gemme exe og zip filer

Prøv at gå i sikkerhed/security => Custom Level (ved ikke, hvad
den hedder på dansk) => Downloads og se om der er sat mærke ved,
at det er tilladt at downloade (downloads enabled i engelsk IE).

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
En lille julehilsen (kan kun ses i IE):

Fra : Oskar

Dato : 27-12-01 10:37

Ja, det er sat til enabled.
Men jeg formater min HD i dig. Da jeg skal have en ny i så prøver vi forfra,
og ser om det er det sammen
men tak for det.