musemåtte
Fra : DoGgX

Dato : 24-12-01 10:23

Davs.
Jeg skal have en ny musemåtte, men ved ikke hvilken.
Den må helst ikke ridse "fødderne" under musen. Jeg tænkte på en ICEmat
ridser den fødderne???

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : KvikZilVeR

Dato : 24-12-01 11:32

icemat sucks
www.steelpad.com rykker

Fra : Dr. Ralph

Dato : 24-12-01 12:58

On Mon, 24 Dec 2001 11:31:45 +0100, "KvikZilVeR"
<kvikzilver@cos-clan.dk> wrote:

>icemat sucks
>www.steelpad.com rykker

Den ser cool ud - men ridser stålet ikke på sigt musefødderne ?

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : KvikZilVeR

Dato : 25-12-01 02:54

> Den ser cool ud - men ridser stålet ikke på sigt musefødderne ?

Jeg har teflon tape over mine musefødder, så det ridser intet

Fra : Bagle

Dato : 25-12-01 13:01

Icemat holder 100% Dog ikke hvis du bruger en optisk misk mus. Steelpadden
har jeg også hørt skulle være god men een af mine kammerater bestilte den og
der gik over en måned før han fik den.

--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk

*Fjern 2605 i mail ved svar*

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-12-01 16:01

"Bagle" <bagle2605@sjokoladeland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har jeg også hørt skulle være god men een af mine kammerater bestilte den

Steelpad skulle være rigtig god men ikke til optiske trådløse mus.
Logitec udsender sine signaler nedad og det kvæler Steelpaden fuldstændig.
Resultatet er at musen slet ikke virker!
Til alle andre mus skulle måtten dog være suveræn.

Mvh

Jesper Nielsen
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : DoGgX

Dato : 24-12-01 14:57

Er der nogen der har et trick til at undgå at ridse "fødderne"??

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-12-01 01:42

"DoGgX" <kkk@kkk.fm> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har et trick til at undgå at ridse "fødderne"??

> [...]
Ja!
Sæt selvklæbende teflon under fødderne på din mus.
Så skøjter den rundt helt lydløst og uden slitage på fødderne.

Glædelig jul

Jesper Nielsen

Fra : DoGgX

Dato : 25-12-01 01:44

Mange tak for tippet, hvor får jeg fat i selvklæbende teflon?

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-12-01 13:03

> Mange tak for tippet, hvor får jeg fat i selvklæbende teflon?

Tænker, at det kan købes i byggemarkeder eller lign.
Jeg har tænkt mig at krejle et lille stykke på firmaet.
I virksomheder bruges det ofte, hvor friktionen skal mindskes ( slidsker,
hvor produkterne skal glide henover og lign.)

Mvh

Jesper Nielsen

Glædelig jul & godt Nytår

Fra : Ultra

Dato : 26-12-01 00:37

> Jeg skal have en ny musemåtte, men ved ikke hvilken.

Jeg bruger en blok ternet papir. Musen glider godt, den slider ikke, og så
har man altid papit ved hånden, hvor der ikke ligger alt muligt andet og
flyder

Mvh. Lasse