Advarsel: Et lidt spørgsmål
Fra : Magnus

Dato : 23-12-01 22:55

Jeg har på min forside to kolonner hvor overskrifter med en lille tekst
nedenunder og nogle gange også et billed bliver listet fra en database. De
to kolonne er med hver sin nyhedskategori men jeg ville gerne have begge
kolonner til at slutte nogenlunde samtidigt da der kommer noget mere på
siden nedenunder og så vil det se dumt ud hvis den ene kolonne er meget
længere.

Der vises lige mange (4) overskrifter i hver kolonne men hvis der var plads
til en til en overskrift mere i den ene kolonne så kunne man lave en IF
sætning der indsætter den.

Men kan jeg bestemme højden på hver af de to kolonner sådan ca. eventuelt
ved at tælle ord i den indsatte tekst og ligge lidt til hver gang der er et
billed eller sådan noget.

Der er hvis der er en måde at omgå dette problem som ses på mange sider så
ville det være det bedste.

/Magnus