JUBII - endelig sne :-))
Fra : Stine

Dato : 23-12-01 18:55

Og ihhh.. hvor har vi tumlet hele eftermiddagen ude i sneen. Ja, de
firbenede kiggede meget underligt mens jeg tumlede rundt og prøvede at lave
en snemand... Desværre har jeg ikke digi kamera så billederne kommer nok
ikke før efter nytår. Men jeg fik da taget en ca. 20 billeder *GGG*
Og i tilgift har jeg nu 3 hunde med den dejligste rene pels

Nå ja, præstere da også at sidde fast med bilen *GG* der var bare isglat af
fastkørt sne så der holdt jeg midt på vejen *GGG* Godt der stadig er unge
hjælpsomme mænd, der vil hjælpe med at skubbe *GGG*

Stine Frandsen
Kennel Santippe's
http://santippe.homepage.dk

Fra : John

Dato : 23-12-01 20:19

"Stine" <santippe@hund.dk> skrev i en meddelelse news:a055qm$1sq$1@sunsite.dk...
> [...]
> fastkørt sne så der holdt jeg midt på vejen *GGG* Godt der stadig er unge
> hjælpsomme mænd, der vil hjælpe med at skubbe *GGG*

Jeps, det er daaaaaajligt og min lab-x var hurtig ude og gi´ den turbogas som
sneplov rundt i baghaven.

http://www.nethundeguiden.dk/grafik/basse2001.jpg ...blitzet med digi cam :).

God lillejuleaften til nær og fjern.
Jhn og Basse.

Fra : Kosmonauten

Dato : 23-12-01 20:51

Hej John,
nåååh så de har også fået en "afskyelig" snehund i Silkeborg ;c)
Har kontaktet CNN, de sender et filmhold afsted nu.......

Glædelig Jul osv
Martin & Den afskyelige Snehund fra øøh Tvis ;c)

Fra : Ann K

Dato : 24-12-01 02:20

Hejsa.
Hi, hi, så skulle I bare have set lille Dise forleden aften... dvs den
første sne.
Vi plejer altid at gå i haven og lege med Sif i sneen og nu er Dise
selvfølgelig også med... Hun har set sne sidste vinter, men har åbenbart
glemt det... I hvert fald ræsede hun lykkeligt rundt, pløjede sig
nærmest igennem sneen, mens hun gøede som en gal og jagtede snebolde
sammen med Sif...
Da vi havde været ude i ca 1 time, og alle var blevet godt kolde og
våde, gik vi ind igen til varm kakao og risteboller...
Resten af aftenen stod Dise og hyyyyyylede ved døren, vi lukkede hende
selvfølgelig ud _hver_ gang, men så stod hun bare og gøede udenfor... Vi
havde jo ikke fattet meningen - hun ville da have os med ud!!! Og
aftenlufteturen var en temmelig anstrengende affære... for én gangs
skyld trak det lille kræ alt hvad hun kunne - hun skulle jo jage
snefnug!
Jeg tror at vi er blevet snydt mht til racen... Dise er en Shetland
SNOWdog!

Mvh Ann - der nu går i seng, så Julehunden kan komme til at lægge gaver
til os alle

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 23-12-01 20:36

> [...]
unge
> hjælpsomme mænd, der vil hjælpe med at skubbe *GGG*

Uh nyder rigtig at end ikke et eneste snefnug er faldet i dag .. men
det blæser .. og jorden er heldigvis som jord skal se ud uden det der
afskyelige noget oven på mvh Ami

Fra : John

Dato : 24-12-01 01:11

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:a05blj$9i7$1@tux.netsite.dk...

> Uh nyder rigtig at end ikke et eneste snefnug er faldet i dag .. men
> det blæser .. og jorden er heldigvis som jord skal se ud uden det der
> afskyelige noget oven på mvh Ami

Hej Ami.

Naaaj ved du hva´, nu får du altså snart en snebold i nakken
og et naps bag i af Basse ;oD.

Hør bare her:-

Oppe på toppen af bakken
står der en lille hund
og gør ad den hvirvlende sne
Den springer og danser
og bløder af glæde
og borer sin varme snude
hylende elementært
ned i den kolde mangfoldighed
af små geniale impulser

Duerne letter fra træer
så bladene falder
og biler snegler sig ud
på lange forvirrede veje

Stormen er kommet
med alt det hvide
og røgen fra skorstenen taler
med kulsort tunge
om det vi husker

De røde bær
blir siddende
på deres kviste

Hader du stadig sne ?
Digtet er fundet i en afkrog på nettet.

FUT: dk.fritid.sne.kælkebakke ( Joke )

JuleautenHygge
- John & lab-x!.

Fra : Kosmonauten

Dato : 24-12-01 01:51

> Hej Ami.
>
> Naaaj ved du hva´, nu får du altså snart en snebold i nakken
> og et naps bag i af Basse ;oD.

Hehe, pas nu på John, vi sku jo nødig ha at Basse bliver udnævnt til
"Snekamphund" ;c)
bop bop
Hygge til dig og Basse
Martin & den højt snorkende BalaLaika aka The Kartøffeldoggy ;c)

Fra : John

Dato : 24-12-01 14:07

"Kosmonauten" <kosmonauten@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe, pas nu på John, vi sku jo nødig ha at Basse bliver udnævnt til
>"Snekamphund" ;c)

Jo gerne, blot der tilføjes noget meget vigtig:

> "Sne( Bold )kamphund"

;)

Hygge og god Juleauten.
J&B.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-12-01 11:11

> [...]
men

> Hej Ami.
>
> Naaaj ved du hva´, nu får du altså snart en snebold i nakken

ja det er da den helt rigtig måde at få mig til at kunne lide sne på
,,, altså ved at skyde væmmelige ækle snebolde efter mig ... du burde
jo i stedet invitere mig på rødvin og laksemadder hver gang det var
snevejr .. men du opdrager måske hunde efter samme måde som du vil
lære mig at kunne lide sne ))

> Hør bare her:-
>
> Oppe på toppen af bakken
> står der en lille hund
> og gør ad den hvirvlende sne

Digtet er vældig smuk ... men ja tanken om dine ækle snebolde i
snakken har ikke gjort min kærlighed til sne større ...

julehils fra Ami

Fra : John

Dato : 24-12-01 13:28

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:a06ut5$ju1$1@tux.netsite.dk...

>du burde jo i stedet invitere mig på rødvin og laksemadder hver gang
>det var snevejr

Aftale...........men med den betingelse at der hver gang er efterfølgende
IS-lagkage som desert. Husk at spise helt op! ;).

> men du opdrager måske hunde efter samme måde som du vil
> lære mig at kunne lide sne ))

Jeg har godt nok prøvet, men jeg kan ikke rigtig forstå hvorfor der kommer
en snebold tilbage i fjæset på mig hver gang, efterfulgt af et
fniset "vov" over bag vov´sens ynglingsstrintetræ ?!..... :D.

> julehils fra Ami

Ditto herfra.