Genius R14 på XP maskine.
Fra : Anders Braagaard

Dato : 23-12-01 14:11

Hej med jer

Jeg har prøvet at installere Genius R14 på flere systemer efterhånden,
men så snart jeg kommer til en maskine med Win 2000 eller der over,
får jeg en fejl der siger " Wrong list agument "RTNIL"".
Er der nogen der kan hjælpe mig med det?

Med venlig julehilsen

Anders Braagaard

Fra : Lars Sandberg

Dato : 28-12-01 10:09

In article <3c25d715.8889267@news.worldonline.dk>, Braagaard@e-box.dk
says...
> [...]
> får jeg en fejl der siger " Wrong list agument "RTNIL"".
> Er der nogen der kan hjælpe mig med det?

Hej Anders

Den meget korte forklaring. Genius 14 er baseret på AutoCAD R14 der er
officielt supporteret på Win NT4.

Dette betyder med andre ord at AutoCAD R14 ikke har officiel support
for Windows 2000 eller nyere.

Du bør derfor opdatere din AutoCAD R14. Idet du har Genius må det
nødvendigvis være maskinbranchen du opererer indenfor. En god
kombination for at komme videre kunne være at opdatere til Inventor R5
bundlet med AutoCAD Mechanical R6 PowerPack (2D).

Vær dog opmærksom på at denne opdatering kun kan foretages indtil d. 15
januar 2002 jvf. nedenstående.

www.autodesk.dk/adsk/item/0,,842840-445226,00.html

Så skynd dig hellere at kontakte din forhandler.

--
Best Regards/ Med venlig hilsen
Lars Sandberg

TechSolution