Trådløst minikeyboard?
Fra : Henrik Bonde

Dato : 23-12-01 12:55

Davs gruppe
Er der mon en eller flere, der kan anbefale mig et godt trådløst
minikeybord med trackball eller andet pegeredskab?

Skal tilsluttes via usb, og gerne have en rækkevidde på mere end
10 mtr (alternativt skal kabel til sender/modtager, kunne forlænges)

Og måske rådgi' mig mht til sandsynligheden med at få det til at
fungere, sideløbende med et logitech cordless desktop (mus og keybord,
begge tilsluttet ps/2)

Minikeybordet er tænkt som en slags fjernbetjening foran tv'et, for at
få fuld udnyttelse af mit nyerhvervede Matrox marvel g450 etv.

Bonden

Fra : Henrik Bonde

Dato : 23-12-01 13:31

On Sun, 23 Dec 2001 12:55:02 +0100, Henrik Bonde <HBonde@privat.dk>
wrote:

>Og måske rådgi' mig mht til sandsynligheden med at få det til at
>fungere, sideløbende med et logitech cordless desktop (mus og keybord,
>begge tilsluttet ps/2)
Ups, glemte lige. OS er win XP pro DK