Problem med lydkort
Fra : Poul Dam

Dato : 23-12-01 12:24

Hej NG.

Jeg har en Amitech type PC 951, en 1 GHz, der er født med Win ME.

Pga. en del bøvl med ustabilitet, har jeg installeret Win '98 istedet for
ME.

Nu er mit problem, at jeg ikke kan få lyden til at virke.

Er der en, der ved, hvad det er for et lydkort, der sidder i den, og evnt.
hvor jeg kan downloade en driver ?

mvh

Poul Dam

Fra : Danteknik

Dato : 23-12-01 19:25

Det bedste ville vist være at installere dit Windows ME igen.

Go' jul.

; - )

KD

Fra : tatooo

Dato : 24-12-01 00:24

Hej
kig ind på amitech hjemmeside søg på din maskine Amitech type PC 951
og så finder du alle dine driver-s
husk du skal have pakke prg/winzip eks!
/Ejder