grupper i mySQL
Fra : Danny Nielsen

Dato : 23-12-01 02:31

Hej,

Jeg er ret ny indenfor mySQL, og jeg har undret mig over, at det ikke er
muligt at oprette grupper i denne, som en konkret bruger kan blive
tilknyttet. Er der nogen som ved om dette kan gøres i mySQL samt hvorfor /
hvorfor ikke?

Hilsen
Danny

Fra : Martin C. Petersen

Dato : 23-12-01 14:05

Danny Nielsen wrote:
> [...]
> muligt at oprette grupper i denne, som en konkret bruger kan blive
> tilknyttet. Er der nogen som ved om dette kan gøres i mySQL samt hvorfor /
Hvad vil du dog bruge det til?

Jeg kan ikke rigtig se at der er brug for så avanceret brugerstyring..

/Martin

Fra : Nis Jorgensen

Dato : 08-01-02 14:11

On Sun, 23 Dec 2001 14:05:25 +0100, "Martin C. Petersen"
<usenet@fyrreklitten.dk> wrote:

>Hvad vil du dog bruge det til?
>
>Jeg kan ikke rigtig se at der er brug for så avanceret brugerstyring..

Uden at kende de alternative muligheder i mySQL, kan jeg ikke se
hvordan grupper kan undværes. Det kommer dog nok an på hvad man bruger
den til.

--
Nis Jorgensen
Amsterdam

Please include only relevant quotes, and reply below the quoted text. Thanks