remapping af enkelt tast?
Fra : Peter T.

Dato : 23-12-01 11:33

Jeg har købt en brugt laptop, som oprindeligt er købt i usa. Pga. det,
mangler der fysisk den tast, der skriver <>\, hvilket er ret vital for mig.

Er der mulighed for at remappe den forsvundnde tast til en anden tast på
keyboardet i windows2000?

Hvilket program skal jeg evt. bruge og hvor kan det hentes?

Kan de 3 tegn evt. hentes fra ved en [alt]-kombination uden alt for mange
omveje på et dansk keyboardlayout?

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Peter T.

Dato : 23-12-01 14:56

"Peter T." <n@d.a> wrote in

> Hvilket program skal jeg evt. bruge og hvor kan det hentes?

Jeg fandt endelig et glimrende program til remapping: Keys+ 4.19

Fra : Thïngmand

Dato : 28-12-01 10:51

> Jeg fandt endelig et glimrende program til remapping: Keys+ 4.19

Vil du dele det med os andre?

Fra : Peter T.

Dato : 28-12-01 17:27

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> wrote in news:_fXW7.5922$Zm5.599304
@news000.worldonline.dk:

http://www.szp-software.com/

Fra : Mogens

Dato : 23-12-01 16:25

On Sun, 23 Dec 2001 10:32:30 +0000 (UTC), "Peter T." <n@d.a> wrote:

> [...]
>keyboardet i windows2000?
>
>Hvilket program skal jeg evt. bruge og hvor kan det hentes?

Du kan bruge Keyboard Layout Manager

http://www.klm.freeservers.com/

Jeg bruger selv Lite versionen til at lægge
punktum på komma tasten i det numeriske
tastatur

Mvh Mogens

Fra : René Jensen

Dato : 23-12-01 21:24

"Peter T." wrote:
> Er der mulighed for at remappe den forsvundnde tast til en anden tast på
> keyboardet i windows2000?

Du kan vel også bruge et ekstra full-size tastatur, og koble det til
bærbaren. Men ok, hvis du skal bruge den meget hvor du rejser frem og
tilbage f.eks. mellem hjem og arbejde/skole, så kan løsningen jo blive
lidt problematisk, da det jo altsammen fylder ;)

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Peter T.

Dato : 23-12-01 22:18

René Jensen <rene.jensen@adslhome.dk> wrote in news:3C263D6C.AECC7832
@adslhome.dk:

> Du kan vel også bruge et ekstra full-size tastatur, og koble det til
> bærbaren.

Nej, for der er kun 1 ps2port på notebooken medmindre jeg bruger en
dockingstation. :) Men jeg fandt, som sagt, et program som kan ualmindeligt
meget udover alm. remapping af taster.