hunde i løbetid
Fra : Superman

Dato : 23-12-01 01:08

Jeg har to Bichon Frise tævehunde da min hanhund er blevet kastreret efter
sygdom, har jeg et par gange lånt en hanhund men tilsyneladene vil den ikke
parre sig med den. Nu er det bare det, at jeg har fået fortalt at når tæven
er i løbetid nærmere bestemt ved ægløsningen, er den modtagelig for
hanhunde, eller er den ?. er tæver selektive omkring hvem de vil parre sig
med. Eller er der noget andet jeg har overset.
MVH Poul

Fra : Nina El Falaki

Dato : 23-12-01 02:19

Nogle tæver er meget selektive, jeg har mødt en enkelt som kun ville parre
en bestemt hanhund, som desværre var at forkert race.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Stine

Dato : 23-12-01 18:51

Hej
Min tæve (Queen) er vist meget selektiv. Hun er blevet parret 2 gange -
begge gange med den samme hahund, men han skulle gruelig meget igennem før
han fik lov 1. gang - den stakkel *GG* Jo, han skulle først overbevise hende
om at han var "hanhund" nok ( ja, man skriver jo ikke mand) Det endte med
at man måtte sætte sig på hende før han fik lov !!!! Jeps du læste rigtigt
*G*
Men anden gang gik det så også uden problemer, Queen kunne huske ham, men
lidt "tæv" skulle han nu have alligevel.
Stine
- der jubler over at der endelig kom sne ( til trods for at hun kørte fast
med bilen)