ot: *NIX-styling af T-Shirt
Fra : Plazm0id

Dato : 22-12-01 21:56

hey ng,

jeg har lige fundet en gammel t-shirt i mit skab...
-DenSkalStyles-

hvad kan man få trykt på sådan et størrelse?
søger eksempler på slogans, billeder, sjove pointér m.m.

alt modtages med tak...

Fra : Niels Andersen

Dato : 22-12-01 22:06

"Plazm0id" <Plazm0id@phreaker.net> wrote in message
> jeg har lige fundet en gammel t-shirt i mit skab...
> hvad kan man få trykt på sådan et størrelse?

Her er masser af t-shirts, trøjer, caps etc. med gode slogans osv. Masser af
inspiration:

http://www.thinkgeek.com/stuff/apparel/

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 22-12-01 22:22

Plazm0id skrev:

> hvad kan man få trykt på sådan et størrelse?
> søger eksempler på slogans, billeder, sjove pointér m.m.

En klassiker er vel "got root?".

// Klaus

Fra : Peter Brodersen

Dato : 22-12-01 23:04

On Sat, 22 Dec 2001 22:22:20 +0100, Klaus Alexander Seistrup
<spamtrap@magnetic-ink.dk> wrote:

>En klassiker er vel "got root?".

.... men når man endelig selv kan vælge teksten (og trods alt
fortrinsvist opholder sig i landet), kan man vel lige så godt bruge en
dansk tekst - og evt. en joke, der ikke lægger op af "Got milk", som
er ukendt for mange danskere.

--
- Peter Brodersen
24 Days of Crashmas - julekalender:

Fra : Niels Andersen

Dato : 22-12-01 23:24

"Klaus Alexander Seistrup" <spamtrap@magnetic-ink.dk> wrote in message

> En klassiker er vel "got root?".

Det var også det første jeg tænkte på, men jeg blev enig med mig selv om, at
det skulle han nok selv finde på en t-shirt. :)

Jeg har dog ofte tænkt på at bruge teksten "God, root, what is difference?"
[1] til noget, selv om den er lidt inforstået. :)
På den anden side, det er "got root?" jo også...

[1] http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=19981111

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 23-12-01 09:51

On Sat, 22 Dec 2001 21:56:00 +0100, "Plazm0id" <Plazm0id@phreaker.net>
wrote:

> [...]
>-DenSkalStyles-
>
>hvad kan man få trykt på sådan et størrelse?
>søger eksempler på slogans, billeder, sjove pointér m.m.

F.eks. som den der sidder på mig lige nu...

$ cd /pub
$ more beer

---
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Anders Lund

Dato : 23-12-01 18:46

Plazm0id <Plazm0id@phreaker.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c24f33d$0$62869$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> alt modtages med tak...
eller hvad med en aktuel:
rm -rf /bin/laden

mvh
Anders Lund

Fra : Lasse Jensen

Dato : 23-12-01 19:06

On Sun, 23 Dec 2001 18:46:09 +0100, "Anders Lund" <anders@itnews.dk>
wrote:

>Plazm0id <Plazm0id@phreaker.net> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:3c24f33d$0$62869$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

>eller hvad med en aktuel:
>rm -rf /bin/laden

Burde det ikke være "rm -f /bin/laden"? Der plejer da ikke at være
nogen undermapper i /bin...

---

Fra : Kim Petersen

Dato : 23-12-01 19:26

rdx@worldonline.dk (Lasse Jensen) writes:

> Burde det ikke være "rm -f /bin/laden"? Der plejer da ikke at være
> nogen undermapper i /bin...

Efter hvad mine efterretninger har hvisket, så er der masser af skjulte
undergrupper, som har /bin/laden som udspring/ejer

--
Mvh. Kim Petersen /| Tlf: +4575831551 |\ Jomfru Ingefreds Vej 18
Software Engineer / | Fax: (none atm.) | \ 7100 Vejle

Fra : Peter Dalgaard BSA

Dato : 23-12-01 23:24

Kim Petersen <kim@vindinggaard.dk> writes:

> Efter hvad mine efterretninger har hvisket, så er der masser af skjulte
> undergrupper, som har /bin/laden som udspring/ejer

Jam' han har også noget i retning af 14 brødre og søstre (I ved: Bal
Laden, Tun Sa Laden, Remu Laden, Choco Laden, osv. [*]), som vist
aldrig har gjort nogen noget... Mon ikke det skullle være

rm -rf /bin/laden/[ou]sama

?

[*] Courtesy of At Tænke Sig. Hans mor hedder Mama Laden selvfølgelig.

--
O__ ---- Peter Dalgaard Blegdamsvej 3
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics 2200 Cph. N