20.1/20.2 ????
Fra : lhs

Dato : 22-12-01 19:13

Hej

Jeg er på en døgninstitution, hvor vi har interne skole og snakker normering
i forbindelse med det herlige `ny løn` og de lokale lønforhandlinger....

Vi er normeret i amtsregi, men ville frygtelig gerne vide hvordan der bliver
`afregnet´ andre steder - jeg vil gerne høre rygter, men facts ville være at
foretrække. Hvordan er normeringen for hhv. 20.1/20.2 børn ??

Vi køre en skoleklasse med 9 børn (ca. 4 * 20.2/5 * 20.1 børn) vores
normering er på 2 1/4 lærer for 24 uv timer. Og nej min fagforening (en
pædagog organisation) kan ikke hjælpe mig, men måske kan i ????

Lars

Ps. god jul og alt det der......

Fra : lhs

Dato : 22-12-01 19:19

ps.

hvordan står normeringsproblematikken i forhold til lønsumsstyring..

questions...

men det er sgu vigtigt, at vi får nogle ordentlige arbejdsforhold ikkesa ?

Lars