Pc'en larmer
Fra : Soren Pedersen

Dato : 22-12-01 16:49

Jeg synes min pc støjer, og jeg er ellers ikke krakilsk.
Jeg mener det er PSU blæseren der bidrager med det meste støj, så jeg vil
lige høre hvilke blæsere der har ry for at gøre jobbet godt nok, samtidigt
med at de ikke støjer ret meget.
Professoren er en 1600+, som jeg måske kunne finde på at køre op på 1600MHz,
så blæseren må gerne kunne være med derop.

Mvh
/Søren

Fra : Mads Stetter

Dato : 22-12-01 17:17

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
1600MHz,
> så blæseren må gerne kunne være med derop.

Alpha 8045 vil være mit bud... Og så en valgfri papst blæser!

Så kan du gøre den næsten lydløs!

www.studiedata.dk

MVH Mads Stetter

Fra : Soren Pedersen

Dato : 22-12-01 17:31

Jammen er det ikke køling til professoren ? - Eller er den omtalte blæser
også til PSU'en ?

Mvh
/Søren

Fra : Mads Stetter

Dato : 22-12-01 17:31

> Jammen er det ikke køling til professoren ? - Eller er den omtalte blæser
> også til PSU'en ?
>
> Mvh
> /Søren

Alpha 8045T er kun en køleprofil, og så skal man selv købe en 80mm blæser og
sætte den på køleprofilen!

Så kan du jo selv vælge hvor meget larm/ydelse du vil have ud af den!

Min Alpha kan man slet ikk høre,.. der sidder en 19Db pabst på!

MVH MS

Fra : Esben

Dato : 22-12-01 18:25

"Mads Stetter" <stetter@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så kan du jo selv vælge hvor meget larm/ydelse du vil have ud af den!
>
> Min Alpha kan man slet ikk høre,.. der sidder en 19Db pabst på!

Jeg tror han er ude efter en PSU blæser til PSU'en. Men det andet lyder da
osse som en god ide.

--
Esben

Fra : Soren Pedersen

Dato : 22-12-01 18:34

Du har faktisk ret...

Mvh
/Søren

Fra : Mads Stetter

Dato : 22-12-01 18:32

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Du har faktisk ret...
>
> Mvh
> /Søren

Jamen så er det stadig en Pabst 80mm blæser du skal have...

Det kan også findes på www.studiedata.dk

MVH MS