Dualboot menu til Suse ell.Mandrake sammen~
Fra : Lars Engstroem

Dato : 22-12-01 13:17

Hejsa.
Jeg har jeg har en gammel Pentium 75 med to store drev 2gb samt et med win
95 på 850 mb , er der er en der kan forklare her hvordan man laver en
dualboot
så jeg kan køre win 95 på det ene og en Linux version på 2gb drevet i hver
sit boot ?
Eller bare princippet i det.
Jeg brænder for at lege med det og for at se om det har en fremtid her hos
mig , men måske er maskinen lige lovlig lille.

Mhv
Lars Engstroem

Fra : Martin Hammer

Dato : 22-12-01 14:17

In article <a01tke$16dj$1@news.cybercity.dk>, "Lars Engstroem"
<lareng@post.cybercity.dk> wrote:

<snip>
> [...]
> en dualboot
> så jeg kan køre win 95 på det ene og en Linux version på 2gb drevet i
<snip>

Du kan jo starte her:

http://www.linuxgazette.com/issue38/veselosky.html

Fra : Lars Engstroem

Dato : 26-12-01 03:58

Hejsa Martin.

Mange Tak for svaret jeg vil studere det.

MHV
Lars Engstroem